افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب رقابت برای بردن استراتژی چگونه کار می کند

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ای جی لفلی، راجر ال مارتین
ناشر
نشر نوین

کتاب استراتژی: پنج انتخاب، یک چارچوب، یک فرآیند

ادامه مطلب
‎ریال390,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

پیروزی باید در قلب هر استراتژی باشد. به عقیده‌ ما، استراتژی مجموعه‌ای منسجم و هماهنگ از پنج انتخاب است: آرمان پیروزی، محل بازی، چگونه بردن، شایستگی‌های کلیدی و سیستم‌های مدیریت.

پیروزی باید در قلب هر استراتژی باشد. به عقیده‌ ما، استراتژی مجموعه‌ای منسجم و هماهنگ از پنج انتخاب است: آرمان پیروزی، محل بازی، چگونه بردن، شایستگی‌های کلیدی و سیستم‌های مدیریت.

فصل اول، این پنج انتخاب ضروری را به‌عنوان سؤال‌های استراتژیک معرفی می‌کند.

در هر یک از فصل‌های ۲ تا ۶ به‌‌‌صورت متمرکز به یکی از این سؤال‌ها پرداخته می‌شود، ماهیت انتخابی که باید صورت گیرد شرح داده می‌شود و چند توصیه برای انتخاب و تصمیم‌گیری در زمینه‌ کاری‌تان ارائه می‌شود. برای اینکه به دید استراتژیک واقعی دست یابید، این فرآیند کافی نیست.

در فصل ۷، ابزار دیگری معرفی می‌شود؛ جریان منطقی استراتژیک، چارچوبی طراحی شده برای هدایت تفکر شما به سمت و سوی آنالیز کلیدی است که پنج انتخاب استراتژیک شما را شکل می‌دهد.

سپس در فصل ۸، روشی ویژه برای توجیه گزینه‌های استراتژیک متناقض ارائه می‌شود، فرآیندی به نام مهندسی معکوس برای اتخاذ تصمیم‌های استراتژیک با دیگران. پنج انتخاب، یک چارچوب و یک فرآیند در کنار هم یک کتاب کاربردی برای تدوین استراتژی در هر سازمانی ارائه می‌کند.

هدف ما ارائه راهنمای استراتژی است؛ راهنمایی که شما را چنان هدایت کند که خودتان همه‌ مراحل را انجام دهید. آنچه ارائه می‌کنیم مفاهیم، فرآیند و ابزار عملی لازم برای ایجاد و توسعۀ‌ استراتژی برد برای کسب‌وکار و سازمانتان است؛ استراتژی‌ای که نیاز مشتریانتان را بهتر پاسخ دهد، شما را قادر به رقابتی موفق کند و درنهایت منجر به پیروزی شما شود.

ساختار و محتوای کتاب رقابت برای بردن (بازی برد)

بعد از سالها تجربه و همکاری بین ای جی لفلی (مدیرعامل وقت شرکت پرکتر اند گمبل؛ پی اند جی) و راجر ال مارتین (استاد دانشکده کسب و کار و مدیریت)، به ساختاری ساده اما جامع رسیدند که کتابشان را نیز بر همان اساس ساختار دهی کرده اند. این ساختار در ۵ پرسش کلی زیر خلاصه می شود:

آبشار تصمیم گیری استراتژیک - کتاب رقابت برای بردن (بازی برد) - لفلی و راجر مارتین

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نوین-واعظی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ای جی لفلی، راجر ال مارتین
ناشر
نشر نوین
مترجم
مجتبی واعظی، مصطفی طرسکی
شابک
9786008738268
تعداد صفحات
264
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ای جی لفلی، راجر ال مارتین
ناشر
نشر نوین
مترجم
مجتبی واعظی، مصطفی طرسکی
شابک
9786008738268
تعداد صفحات
264
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود