مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
کتاب بازاریابی غیرانتفاعی برای موسسات خیریه و مردم نهاد
مرجع:
دسته بندی:
مدیریت
مولف
محسن سیفی، ریحانه السادات طبائیان، داریوش هادی مقدم، حمیدرضا ابوطالبی
ناشر
بازاریابی
ریال550,000
Size chart
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
How To Measure Your Bust
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
How To Measure Your Waist
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
چرا این کتاب را باید حتما مطالعه کنم؟ 1. اولین کتاب آکادمیک و علمی در حوزه ی بازاریابی غیرانتفاعی ایران 2. اولین کتاب بازاریابی با محوریت مبارزه ی همه جانبه با پدیده ی فقر و مسئولیتهای اجتماعی 3.ارائه ی چارچوب علمی برای بنیان علم بازاریابی غیرانتفاعی با پوشش مباحث مرتبط علوم اقتصاد، جامعه شناسی و بازاریابی در کنار هم 4. تشریح علم بازاریابی غیرانتفاعی هم از جنبه ی آکادمیک و هم عملیاتی 5. ارائه ی محتوای بازاریابی مناسب برای بهبود فعالیتهای موسسات خیریه و مردم نهاد
بازاریابی -سیفی
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محسن سیفی، ریحانه السادات طبائیان، داریوش هادی مقدم، حمیدرضا ابوطالبی
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-622-6659-40-6
- تعداد صفحات
- 340
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
سایر ویژگیها
موضوع
مدیریت
مولف
محسن سیفی، ریحانه السادات طبائیان، داریوش هادی مقدم، حمیدرضا ابوطالبی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-622-6659-40-6
تعداد صفحات
340
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظر دهید