کتاب مبانی و اصول برنامه ریزی درسی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
پیشگفتار
فصل اول: مفهومشناسی برنامه درسی
فصل دوم: تاریخچه برنامهریزی درسی
فصل سوم: مبانی برنامهریزی درسی
فصل سوم: مبانی برنامهریزی درسی
فصل چهارم: رویکردهای برنامه درسی
فصل پنجم: تلفیق: رویکرد جدید برنامه درسی
فصل ششم: فرایند برنامهریزی درسی
فصل هفتم: ارزیابی برنامه درسی
فصل هشتم: سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
منابع
واژه نامه
برنامهریزی درسی به منزله یک حوزه تخصصی با تکیه بر مبانی فلسفی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، روانشناختی، علمی و دینی تدوین میشود. برنامهریزان برای تحقق اهدافشان از رویکردهای مختلف از جمله رویکرد تلفیقی بهره میگیرند. در فرایند برنامهریزی درسی، کار با مطالعه و پژوهش (بررسی محیط که نوعی ارزشیابی تشخیصی است) آغاز و به ارزشیابی توأم با تحقیق ختم میشود. ارزشیابی بر جمعآوری و تحلیل اطلاعات محیط بیرونی و درونی به منظور تعیین کمیت و کیفیت برنامه درسی تأکید دارد و از الگوهای معینی پیروی میکند. برای اجرای درست نظام ارزشیابی بهتر است خطاهای متداول شناسایی و برای کاهش آنها اقدام شود. در این زمینه میتوان اقدامات متفاوتی انجام داد؛ از جمله: ارزشیابی به صورت تیمی و مستمر، جمعآوری اطلاعات از منابع مختلف و مشخص کردن ملاکهای ارزیابی.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- محمدرضا کرامتی
- ناشر
- سمت
- شابک
- 978-600-02-0708-3
- تعداد صفحات
- 232
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید