افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت عملیات خدمات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
امیرمحمد فکور ثقیه، سعید نصرتی
ناشر
سمت

کتاب حاضر براى دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت عملیات و خدمات» هر کدام به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهى، مدیران و سایر علاقه‌‌مندان نیز از آن بهره‏‌مند شوند.

ادامه مطلب
‎ریال370,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

رشد روزافزون سهم خدمات در اقتصاد کشورها نشان از جایگاه باارزش آن در فضای کسب‌و‌کار امروزی دارد، به گونه‌ای که اقتصاد جهان دوره فراصنعتی را با اقتصاد خدمت‌محور تجربه می‌کند. با توجه به اهمیت جایگاه و ماهیت منحصربه فرد خدمات، آشنایی با مباحث مربوط به آن ضروری است. در این راستا مدیریت عملیات خدمات با نگرشی یکپارچه به مدیریت زنجیره تأمین، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت کیفیت، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک و مدیریت ریسک می‌تواند شناخت و درک مناسبی از فرایندها و توانمندی‌های صنعت خدمات ارائه نماید. سازمان‌های خدماتی با این توانمندی‌ها امکان ایجاد ارزش برای مشتریان را دارند. این کتاب به تفصیل به تشریح هر کدام از حوزه‌های فوق می‌پردازد.

پیشگفتار

فصل اول: آشنایی با مفهوم خدمات در کسب و کار
فصل دوم: آشنایی با مفهوم زنجیره تأمین خدمات
فصل سوم: روابط با تأمین‌کنندگان و مدیریت آن
فصل چهارم: مدیریت عملیات در سازمان‌های خدماتی
فصل پنجم: مدیریت عرضه و تقاضا در خدمات
فصل ششم: عرضه خدمات و مدیریت آن
فصل هفتم: نقش فنّاوری اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای خدماتی و ...
فصل هشتم: مدیریت کیفیت خدمات
فصل نهم: مدیریت عملکرد خدمات و رویکردهای بهبود آن
فصل دهم: مدیریت استراتژیک و خدمات
فصل یازدهم: مدیریت ریسک خدمات

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سمت-نصرتی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
امیرمحمد فکور ثقیه، سعید نصرتی
ناشر
سمت
شابک
978-600-02-0713-7
تعداد صفحات
409
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
امیرمحمد فکور ثقیه، سعید نصرتی
ناشر
سمت
شابک
978-600-02-0713-7
تعداد صفحات
409
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود