کتاب مدیریت بازاریابی خلاصه درس بر اساس مدیریت بازاریابی کاتلر

کتاب مدیریت بازاریابی-فروزنده

محصول جدید

کتاب‌های کاتلر و به‌ویژه کتاب مدیریت بازاریابی از سال ۱۳۸۳ به طور جدی مورد توجه طراحان محترم سؤال در آزمون‌های کارشناسی ارشد دانشگاههای آزاد و سراسری رشته‌های مدیریت بازرگانی، بازاریابی بین‌الملل، بازرگانی داخلی و مدیریت فناوری اطلاعات قرار گرفته و با توجه به تطابق واژه‌های کلیدی پاسخ سؤالات سالهای اخیر با این کتاب، می‌توان ادعا کرد که این کتاب، یگانه مرجع طرح سؤالات درس بازاریابی بوده است.

320,000 ریال

مدیریت
بهمن فروزنده، مهرداد پرچ
آموخته
964-96964-1-5
852
4
1395
وزیری
شومیز
کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر به عنوان مهمترین مرجع آزمون مقطع دکترای دانشگاه آزاد و منبع مهم تدریس در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های مرتبط نیز انتخاب شده است. از این‌رو، برای دسترسی سریع به اهم موضوعات این کتاب، تلاش به‌منظور تهیة کتابی مشتمل بر خلاصه‌ای از ناب‌ترین مطالب مديريت بازاريابي را در اين كتاب برای مخاطبان آن اعم از استادان، دانشجویان، مدیران و داوطلبان کنکور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا احساس گردید که حاصل این تلاش‌ها کتابی است که اکنون پیش روی شما قرار دارد.

نوشتن نقد و نظر

کتاب مدیریت بازاریابی خلاصه درس بر اساس مدیریت بازاریابی کاتلر

کتاب مدیریت بازاریابی خلاصه درس بر اساس مدیریت بازاریابی کاتلر

کتاب‌های کاتلر و به‌ویژه کتاب مدیریت بازاریابی از سال ۱۳۸۳ به طور جدی مورد توجه طراحان محترم سؤال در آزمون‌های کارشناسی ارشد دانشگاههای آزاد و سراسری رشته‌های مدیریت بازرگانی، بازاریابی بین‌الملل، بازرگانی داخلی و مدیریت فناوری اطلاعات قرار گرفته و با توجه به تطابق واژه‌های کلیدی پاسخ سؤالات سالهای اخیر با این کتاب، می‌توان ادعا کرد که این کتاب، یگانه مرجع طرح سؤالات درس بازاریابی بوده است.

مــحصولات مرتبط