افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب 50 گام موثر در بازاریابی محتوایی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
راضیه روستا
ناشر
تاچارا
‎ریال370,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
توضیحات
مباحث کتاب 50 گام موثر در بازاریابی محتوایی
  • بازاریابی ایمیلی
  • تولیدمحتوای باکیفیت
  • ترویج محتوا
  • فراتراز فرمول ها
  • بازاریابی افرادکلیدی
  • کلیدواژه ها
  • سئو
  • هدف از نوشتن کتاب:
    با توجه به اینکه ابزارهای ارتباطی در دنیای مدرن و عصر ارتباطات کنونی، تفاوت بسیار زیادی نسبت به نسل‌های پیش از خود داشته‌اند، بنابراین شیوه‌های بازاریابی و ارتباطات کسب و کارها با مشتری‌هایشان نیز تغییر کرده است. از این رو شیوه‌های سنتی تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات، کارآیی لازم را ندارد، ضمن اینکه بسیار هم پرهزینه است. 
    بازاریابی محتوایی در این دوره به صورت اقتصادی بهینه و به لحاظ کاربردی کارا و موثر است. نکته‌ای که وجود دارد این است که هرچند اهمیت بازاریابی محتوایی بسیار زیاد است اما منابع محدودی به زبان فارسی در دسترس مدیران کسب و کارها وجود دارد تا بتوانند مهارت‌های خود را در این زمینه بالا ببرند. ما با هدف اینکه به مدیران کسب و کارها، کارآفرین‌ها، مدیران روابط عمومی، بازاریابی و فروش کمک کنیم تا با الفبای بازاریابی محتوایی آشنا شوند و از این ظرفیت بهره بیشتری ببرند، این کتاب را ترجمه و گردآوری کردیم. 
    نکته مهم این است که، همان‌گونه که در مقدمه اشاره شده است، ایده اصلی و تصاویر کتاب «50 گام موثر در بازاریابی محتوایی» از کتابی الکترونیکی به همین نام از یک نویسنده و شرکت معتبر برگرفته شده است. به طور کلی در یک فایل 39 صفحه‌ای به صورت بسیار مختصر اما نسبتاً جامع، مروری سریع بر ابزارهای کلیدی بازاریابی محتوایی داشته است.  اما ما با اضافه کردن توضیحات بیشتر، مثال و جزیئات مفصل‌تر فایل را به کتابی در حدود نود صفحه تبدیل کردیم. 

    معرفی مولف:
    راضیه روستا مترجم و مولف کتاب" 50 گام موثردر بازاریابی محتوایی" کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه هنر تهران، کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، کاردانی گرافیک از دانشگاه فنی دختران شیراز و دیپلم گرافیک از هنرستان هنر و اندیشه شیراز است.
    در حال حاظر پروژه‌های متفاوتی در زمینه تصویرسازی، طراحی گرافیک، طراحی جلد کتاب و مجله، صفحه‌آرایی، عکاسی، ساخت موشن‌گرافیک و آموزش نرم‌افزارهای گرافیکی انجام می‌دهد. 
    کتاب «50 گام موثر در بازاریابی محتوایی» اولین اثری است که در زمینه ترجمه انجام داده‌.
    به این دلیل که وی در کنار تحصیل و انجام کارهای هنری از دوره دانش‌آموزی به صورت جدی به یادگیری  زبان انگلیسی ممارست داشته، مهارت کافی برای ترجمه را به دست آورده است
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تاچارا-روستا

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
راضیه روستا
ناشر
تاچارا
شابک
978-622-99714-0-6
تعداد صفحات
87
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
راضیه روستا
ناشر
تاچارا
شابک
978-622-99714-0-6
تعداد صفحات
87
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود