افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی صنعتی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پی کی گاش
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
‎ریال4,700,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

بازاریابی صنعتی شاخه‌ای از بازاریابی است که به دنبال فروش هرچه بیشتر محصولات صنعتی بوده و با سایر شیوه‌های بازاریابی تفاوت دارد چرا که مخاطبان آن عموم مردم نیستند و درواقع معرفی درست محصولی تخصصی برای بازار هدف کوچکی که خریداران محصول هستند، با معرفی یک کالای عمومی که میلیاردها نفر در دنیا ممکن است آن را بخرند، تفاوتهای بسیاری دارد.

فرض کنید شما به عنوان تولیدکننده یک کالای صنعتی، محصولی را تولید کرده‌اید که می‌دانید بهترین است. در عین حال نمی‌توانید از روش‌های معمول بازاریابی مانند تبلیغ در تلویزیون، اجاره بیلبورد یا اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای معرفی و تبلیغ کالای خود استفاده کنید. چرا؟ دلیلش واضح است! چون خریدار کالای شما مردم عادی نیستند بلکه فقط 3 شرکت در کشور شما وجود دارد که ممکن است این کالا را خریداری کنند.

حال چطور باید طرح و برنامه بازاریابی این محصول را اجرا کنید؟

پاسخ این سوال را آقای پروفسور گاش از برتین دانشمندان حوزه بازاریابی، در کتاب «بازاریابی صنعتی» با ارائه مثال‌ها و نمونه‌هایی از کشور هند، ارائه کرده و به خوبی توانسته است روندهای روز دنیا در حوزه بازاریابی را برای حوزه‌ای تخصصی مانند بازاریابی صنعتی، تنظیم و تشریح نماید.

شیوه ارائه مطالب در این کتاب بسیار روان و کاربردی است به‌طوری که پس از مطالعه آن به راحتی می‌توانید روش ها را در سازمان خود نیز پیاده کنید. علاوه بر این، راه‌حل های ارائه شده برای به کارگیری در بازار ایران نیز بسیار کاربردی است؛ چرا که هند و ایران از نظر منطقه جغرافیایی، فرهنگ تاریخی و حتی نوع مثال از کالاهای صنعتی که در این کتاب آمده است، بسیار به هم شبیه هستند.

برخی از سرفصل‌های مهم این کتاب عبارتند از:

مدل‌های رفتاری خریداران کالاهای صنعتی، مبانی و روش‌شناسی انتخاب محصول، متنوع‌سازی متمرکز و غیرمتمرکز، بخش‌بندی بازار صنعتی، راهبردهای قیمت‌گذاری، کانال‌های توزیع، نقش فروش شخصی در بازاریابی صنعتی، تحقیق و پژوهش در بازاریابی صنعتی، محصول تولیدشده بر اساس سفارش، بازاریابی شرکت به شرکت و ...

مطالعه کتاب «بازاریابی صنعتی» را به همه افرادی که علاقه‌مند هستند آموخته‌های خود در زمینه بازاریابی صنعتی را به‌روز نمایند توصیه می‌کنیم. فارغ از این‌که در کدام حوزه صنعت مشغول به فعالیت هستند یا تمایل دارند به کدام حوزه تخصصی صنعتی وارد شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-روستا

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پی کی گاش
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
احمد روستا، کامبیز حیدرزاده، نیما شجاعی
شابک
978-964-468-519-4
تعداد صفحات
701
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پی کی گاش
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
احمد روستا، کامبیز حیدرزاده، نیما شجاعی
شابک
978-964-468-519-4
تعداد صفحات
701
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود