افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی برای تو

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ریچ هوروات
ناشر
بازاریابی
‎ریال300,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات
"اگر شما استراتژي نداريد، احتمالا آينده اي هم نخواهيد داشت يا حداقل به آينده اي كه آرزوي داشتن آن را داريد دست نخواهيد يافت." شايد بارها به داشتن يك برنامه براي زندگي خود فكر كرده باشيد و بارها به گذشته ي خود انديشيده باشيدكه آيا جايي كه هستيد هماني است كه آرزويش را داشتيد. ممكن است اين انديشه ها شما را به فكر بازنگري در نقشه راه زندگيتان انداخته باشد. همه ما از يك طرف در زندگي روزمره خود با موانع م مشكلات متعددي روبرو هستيم و از طرف ديگر منابع متنوعي همچون زمان، استعداد و پول در اختيار داريم؛ اما چگونه ميتوانيم از اين منابع استفاده كنيم تا ميزان شادي و موفقيت خود را در ابعاد ذهني، جسمي، ارتباطاتي و امور مالي بهبود بخشيم؟ آيا زمان خود را در كارهايي صرف مي كنيد كه ذهن شما را فعال و درگير نگه مي دارند؟ آيا استعداد هاي خود را در جايي به كار مي گيريد كه ارزشش را داشته باشد؟ آيا خود را در روابطي قرار مي دهيد كه باعث افزايش استحكام ارتباطات خانوادگي، دوستانه و كاري مي شود؟ آيا منابع مالي خود را در فعاليت هايي سرمايه گذاري مي كنيد كه براي شما منافع بلند مدت داشته باشد؟ با مطالعه كتاب" استراتژي براي تو" خواهيد آموخت چگونه با تدوين و تجاري يك برنامه پنج مرحله اي، به سوالات بالا پاسخ دهيد و استراتژي شخصي خود را به گونه اي تدوين كنيد كه همچون پلي شما را به آينده اي كه هميشه آرزوي آن را داشته ايد برساند. در اين كتاب مفاهيم پايه اي و ابزارهاي طراحي استراتژي هاي كسب و كار با هدف تدوين استراتژي براي همه ابعاد زندگي فردي بيان شده اند و چارچوب و ابزار مورد نياز را براي بهره مندي از تفكر استراتژيك در مورد زندگي در اختيار شما قرار مي دهد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-سلمانی زاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ریچ هوروات
ناشر
بازاریابی
مترجم
حجت سلمانی زاده، فرهاد بهادر
تعداد صفحات
174
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ریچ هوروات
ناشر
بازاریابی
مترجم
حجت سلمانی زاده، فرهاد بهادر
تعداد صفحات
174
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود