افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازی بی نهایت

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
سایمون سینک
ناشر
نشر نوین

زبان اصلی این کتاب را می توانید از طریق لینک زیر خرید کنید.

mehrabanshop.ir

ادامه مطلب
‎ریال1,450,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب بازی بی نهایت سایمون سینک

سازمان ها و اشخاص زیادی، غرق در اندیشه پیروزی هستند. اما چگونه می توانیم در بازی پیروز شویم که در حقیقت هیچ پایانی ندارد؟ چنین چیزی اصلا وجود ندارد. مثلا چیزی به اسم «برنده شدن» در کسب و کار داریم؟!

کتاب های «با چرا شروع کنید و رهبران آخر غذا می خورند سایمون سینک، به میلیون ها نفر کمک کرد تا قوانین مخفیِ حاکم بر رفتار را مشاهده کنند. اکنون، کتاب بازی بی نهایت ما را به چالش می کشد تا دیدگاه مان را درباره نحوه کارکرد سازمان ها بازبینی کنیم. این بار، سایمون سینک به دنبال پاسخی برای یک سوال جالب است: چگونه در یک بازی که هیچ خط پایانی ندارد، رو به پیشرفت باشیم و دوام بیاوریم؟

بازی هایی مثل فوتبال و شطرنج، با قوانین مشخص و نقطه پایان واضح، بازی محدود محسوب می شوند. اما بازی کسب و کار، نامحدود و بی نهایت است؛ و در آن، چیزی به اسم «برنده شدن» وجود ندارد، چرا که همواره چالش های جدید پیش می آید، قوانین بازی مشخص و پایدار نیست، بازیکنان ثابت و همیشگی نیستند و هیچ خط پایانی برای آن متصور نیست.

در بازی بی نهایت کسب و کار، تنها کسانی برای مدتی طولانی دوام می آورند که با قوانین نامحدود بازی می کنند. آنها کارهایی انجام می دهند که قادرشان می کند تا نوآورتر، منعطف تر و پایدارتر از رقبا باشند.

داشتن طرز فکر محدود در یک بازی نامحدود می تواند قاجعه بار باشد. برای مثال در طی جنگ ویتنام، آمریکا تقریبا تمام نبردها را پیروز شد و سربازان بسیار زیادی از دشمنش را نابود کرد، اما همچنان بازنده جنگ بود. معیارهایی که آنها امتیازات و عملکردشان را می سنجیدند، در نهایت بی ارزش بود. ویتنام شمالی مایل بود هر سختی را تحمل کند و تا هر زمان که لازم باشد بجنگد تا آمریکا را وادار به عقب نشینی کند. در آن جنگ، ویتنام شمالی، طرز فکر بازی بی نهایت داشت.

سایمون سینک با ارائه مثال های بسیار گسترده و متنوع، نشان می دهد که بازیکنان نامحدود، در هر حوزه ای، چطور رقبایشان را خسته و از میدان به در می کنند و چطور برای مدت زمانی طولانی در بازی باقی می مانند و سازمان هایی بسیار قوی می سازند، آنقدر قوی که از پس هر طوفانی بر بیایند. رهبران بزرگ به طرز ماهرانه ای بازی بی نهایت را پیش می برند و خود را مشغول دستاوردهای کوتاه مدت نمی کنند. با این کتاب، همه می توانیم روش کار و دلایل موفقیت آنها را بدانیم.

توضیحات سایت آمازون درباره کتاب بازی بی نهایت

کتاب دیگری از نویسنده کتابهای پر فروش «با چرا شروع کنید» و «رهبران آخر غذا می خوردند»، یک چارچوب اساسی برای رهبری در دنیای درحال تغییر کنونی

چگونه در بازی برنده شویم که هیچ پایانی ندارد؟ بازی های محدود، مثل فوتبال و شطرنج، بازیکنانی مشخص، قوانینی ثابت، و یک نقطه پایان واضح دارند. برنده ها و بازنده ها به راحتی قابل شناسایی هستند. بازی های بی نهایت، بازی های بدون خط پایان، مثل کسب و کار و سیاست، یا حتی خود زندگی، بازیکنانی دارند که می آیند و می روند. قوانین بازی بی نهایت قابل تغییرند و هیچ خط پایانی برای آن متصور نیست. هیچ برنده و بازنده ای هم در کار نیست!

سوال این است که پس در بازی بی نهایت، چگونه بازی کنیم؟

در این کتاب جدید و الهام بخش، سایمون سینک چهارچوبی برای رهبریِ با طرز فکر نامحدود ارائه می کند. اگرچه هیچ یک از ما نمی تواند در مقابل هیجان حاصل کسب سود یا برنده شدن مقاومت کند، اما این دستاوردها به سرعت محو می شوند. در جستجوی یک هدف آرمانی، ما به تصویری از آینده متعهد می شویم که به قدری جذاب است که هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال برای ساخت آن تلاش می کنیم. اگرچه دقیقا نمی دانیم که آن آینده مطلوب چه شکلی خواهد بود، اما تلاش برای ساخت آن به زندگی و کارمان معنا می بخشد.

رهبرانی که طرز فکر نامحدود را انتخاب می کنند، سازمان هایی قوی تر، نوآورتر و باانگیزه تر می سازند. در نهایت، این رهبران همان افرادی هستند که ما را به سمت آینده هدایت می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نشر نوین-سینک

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
سایمون سینک
ناشر
نشر نوین
مترجم
تیم ترجمه نشر نوین
شابک
978-622-6840-31-6
تعداد صفحات
247
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
10
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
سایمون سینک
ناشر
نشر نوین
مترجم
تیم ترجمه نشر نوین
شابک
978-622-6840-31-6
تعداد صفحات
247
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
10
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود