افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت رسانه

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ویلسون لاوری
ناشر
مهکامه
‎ریال1,120,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

كتاب مدیریت رسانه به بررسی دقیق نقش مدیران در سازمان های رسانه ای در عصر کنونی، از طریق برجسته نمودن مهارت ها و مسئولیت های کلیدی می پردازد. کتاب مدیریت رسانه با استفاده از موارد مبتنی بر رسانه و کارآفرینی رسانه ها که منجر به ارتقاء تفکر انتقادی و حل مسئله می گردند، موضوعات کلیدی برای مدیران را مورد توجه قرار می دهد. این موضوعات عبارتند از: تنوع، فرهنگ های گروهی، تأدیب پیشرفته، روزنامه نگاری مبتنی بر بازار و کارآفرینی رسانه ای از میان دیگر موضوعات می باشند. با توجه به تغییرات عمده صورت گرفته در چشم انداز رسانه که صنایع رسانه ای را تحت تأثیر قرار داده است، چاپ پنجم این کتاب، این تغییرات را به صورت فعالانه مورد بحث قرار داده است و نیاز مدیران رسانه را برای پذیرش مداوم، بدست آوردن اطلاعات کیفی، کارآفریني رسانه و انعطاف پذیر بودن در مواجه با شرایط و فن آوری های جدید که نمی توانند به سرعت مورد پیش بینی و تغییر در موقعیت های ملی و بین المللی قرار گیرند را مورد توجه قرار می دهد. ويرايش جديد كتاب مديريت رسانه با ترجمه دكتر رضا نوايي  به عنوان منبعی مهم برای دانشجویان كارشناسي ارشد و دكتري مديريت رسانه و متخصصینی که در صنایع و کارآفرینی رسانه ای فعالیت دارند، بینش ها و دستورالعمل هایی را برای موفقیت در حرفه های رسانه معاصر فراهم می آورد.

سرفصل های کتاب عبارتند از: 

فصل 1: رهبری

فصل 2: انگیزش

فصل 3: نیروی کار

فصل 4: کارآفرینی

فصل 5: برنامه ریزی و مدیریت پروژه

فصل 6: نوآوری

فصل 7: تحلیل بازار

فصل 8: قانون، مقررات و اخلاق

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مهکامه-نوایی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ویلسون لاوری
ناشر
مهکامه
مترجم
رضا نوایی
شابک
978-600-8731-80-1
تعداد صفحات
333
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
5
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ویلسون لاوری
ناشر
مهکامه
مترجم
رضا نوایی
شابک
978-600-8731-80-1
تعداد صفحات
333
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
5
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود