افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اقتصاد رسانه

مرجع:
دسته بندی: اقتصاد
مولف
رضا نوایی
ناشر
مهکامه
‎ریال1,140,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

موضوع اصلی اقتصاد رسانه ها این است که گردانندگان رسانه ها با بهره گیری از منابع موجود، چگونه خواسته ها و نیازهای اطلاعاتی و سرگرم کننده مخاطبان را برآورده می کنند. این علم، عوامل موثر در تولید خدمات و کالاهای رسانه ای و نحوه توزیع و مصرف آنها را بررسی می کند.بحث اصلی اقتصاد رسانه ها مربوط به سیاست ها و عملکردهای اقتصادی بنگاههای رسانه ای و موضوعاتی، مانند روزنامه نگاری و صنعت خبر، تولید فیلم، برنامه های سرگرمی، چاپ و نشر، ارتباطات سیار، اینترنت، تبلیغات و روابط عمومی است.  بنابراین اقتصاد رسانه با مسائل متعددی از جمله تجارت بین الملل، استراتژی کسب و کار، سیاست های قیمت گذاری و رقابت و تمرکز صنعتی سروکار دارد که بر بنگاه ها و صنایع رسانه ای تاثیر می گذارند.

سرفصلهای کتاب عبارتند از: 

فصل 1: درک مفهوم اقتصاد رسانه

فصل 2: نظریه ها و رویکردهای مورد استفاده در مطالعه اقتصاد رسانه

فصل 3: مفاهیم کلیدی درک اقتصاد رسانه

فصل 4: بازارهای تکاملی در اقتصاد رسانه

فصل 5: شرکت های رسانه ای چند سطحی

فصل 6: فن آوری و اقتصاد رسانه

فصل 7: جهانی شدن و اقتصاد رسانه

فصل 8: تنظیم قوانین و اقتصاد رسانه

فصل 9: جنبه های اجتماعی اقتصاد رسانه

فصل 10: مالی، ارزش گذاری و سرمایه گذاری در اقتصاد رسانه

فصل 11: نیروی کار و اقتصاد رسانه

فصل 12: ارزیابی آینده اقتصاد رسانه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مهکامه-نوایی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
رضا نوایی
ناشر
مهکامه
شابک
978-600-8731-68-9
تعداد صفحات
382
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
رضا نوایی
ناشر
مهکامه
شابک
978-600-8731-68-9
تعداد صفحات
382
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود