کتاب اقتصاد رسانه
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
موضوع اصلی اقتصاد رسانه ها این است که گردانندگان رسانه ها با بهره گیری از منابع موجود، چگونه خواسته ها و نیازهای اطلاعاتی و سرگرم کننده مخاطبان را برآورده می کنند. این علم، عوامل موثر در تولید خدمات و کالاهای رسانه ای و نحوه توزیع و مصرف آنها را بررسی می کند.بحث اصلی اقتصاد رسانه ها مربوط به سیاست ها و عملکردهای اقتصادی بنگاههای رسانه ای و موضوعاتی، مانند روزنامه نگاری و صنعت خبر، تولید فیلم، برنامه های سرگرمی، چاپ و نشر، ارتباطات سیار، اینترنت، تبلیغات و روابط عمومی است. بنابراین اقتصاد رسانه با مسائل متعددی از جمله تجارت بین الملل، استراتژی کسب و کار، سیاست های قیمت گذاری و رقابت و تمرکز صنعتی سروکار دارد که بر بنگاه ها و صنایع رسانه ای تاثیر می گذارند.
سرفصلهای کتاب عبارتند از:
فصل 1: درک مفهوم اقتصاد رسانه
فصل 2: نظریه ها و رویکردهای مورد استفاده در مطالعه اقتصاد رسانه
فصل 3: مفاهیم کلیدی درک اقتصاد رسانه
فصل 4: بازارهای تکاملی در اقتصاد رسانه
فصل 5: شرکت های رسانه ای چند سطحی
فصل 6: فن آوری و اقتصاد رسانه
فصل 7: جهانی شدن و اقتصاد رسانه
فصل 8: تنظیم قوانین و اقتصاد رسانه
فصل 9: جنبه های اجتماعی اقتصاد رسانه
فصل 10: مالی، ارزش گذاری و سرمایه گذاری در اقتصاد رسانه
فصل 11: نیروی کار و اقتصاد رسانه
فصل 12: ارزیابی آینده اقتصاد رسانه
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رضا نوایی
- ناشر
- مهکامه
- شابک
- 978-600-8731-68-9
- تعداد صفحات
- 382
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید