کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام
کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام اثر مقیمی نشر راه دان منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در پیشگفتار این کتاب آمده است این کتاب به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت اسلامی و الگوهای آن» و سایر دروس مشابه در مقطع کارشناسی و همچنین منبع کمکی درس مبانی فلسفی مدیریت از دیدگاه اسلام و سایر دروس مرتبط با مدیریت اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های علوم مدیریت تدوین شده است.
الگوی اقتضایی مدیریتی کارآمد برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی، مستلزم گسترش نظری و تدوین نظاممند پیشفرضها و مبانی فکری و عملی مدیریت از دیدگاه اسلام و اشاعه سبک مدیریت اسلامی در تمام سطوح سازمانی و ملی است. امروزه یکی از موضوعاتی که برای محققان عرصه مدیریت تبدیل به یک دلمشغولی و دغدغه شده، شناسایی الگوهای مدیریتی سازمانهای پیشرو و تعالیگرا مبتنی بر اقتضائات زمانی و مکانی در چارچوب نظام ارزشی اسلام است. بر این اساس اندیشمندان مدیریت به تناسب علائق مورد مطالعه و مفروضاتشان، اقدام به طراحی و تبیین مدلها و الگوهای مدیریتی در حوزه مدیریت اسلامی کردهاند. کتاب حاضر به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت اسلام و الگوهای آن» در مقطع کارشناسی رشتههای علوم مدیریت تدوین شده است.
مشخصات
- موضوع
- منابع کنکور_مدیریت بازرگانی
- مولف
- محمد مقیمی
- ناشر
- راه دان
- شابک
- 9786006757407
- تعداد صفحات
- 562
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 9
نظر دهید