کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
ازآنجاکه درحال خواندن این متن هستید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسب وکار خود را احساس کرده اید. شاید هم به این فکر می کنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگویم اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیت های بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید.
اما این کتاب چطور به شما کمک می کند؟ قرار است در کنار هم طرح بازاریابی شما را به 9 قسمت تقسیم و با گذر از هر فصل کتاب، به کمک خودتان، یکی از آن بخش ها را کامل کنیم. درواقع وقتی به پایان کتاب برسید، طرح بازاریابی یک صفحه ای شما هم کامل شده و آمادۀ اجراست، به همین سادگی. کافی است این صفحه را در طول سال مقابل خودتان قرار دهید و به آن عمل کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- آلن دیب
- ناشر
- آریانا قلم
- مترجم
- فواد معصومی
- شابک
- 978-600-7677-57-5
- تعداد صفحات
- 309
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید