کتاب مدیریت برند از مبانی تا پیشرفته

کتاب مهربان -شهریار عزیزی

محصول جدید

ویژگی متمایز کننده دیگر کتاب حاضر ارائه مثال‌ها و نمونه‌های واقعی و کاربردی با تاکید بر نمونه‌های داخلی است. عقیده دارم کلیه مطالب منتشر شده در کتابهای حوزه‌های مختلف کسب و کار در دنیای واقعی وکاربردی معنا و نمود دارد. بنابر این تلاش شد با توجه به محدودیت‌های موجود حداکثر مثال ها و نمونه‌های کاربردی در جای جای کتاب ارائه شود

882,000 ریال

-10%

980,000 ریال

مدیریت
شهریارعزیزی
کتاب مهربان
978-600-407-286-1
526
1
1398
وزیری
شومیز

کتاب حاضر به گونه ای نوشته شده است که برای طیف بزرگی از مخاطبین شامل: دانشجویان رشته های مرتبط با کسب و کار(بازرگانی، بازاریابی، کسب و کار، کارآفرینی، ...)، مدیران سازمانی صنعتی و خدمتی، مشاوران، لایه‌های کارشناسی در شرکت‌ها و سازمانهای مختلف و همچنین علاقمندان عمومی به مدیریت برند قابل استفاده است. مطالب این کتاب به خوبی می‌تواند سرفصلهای درس «مدیریت تبلیغات و برند» برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی و سایر دروس مرتبط را به عنوان یک منبع اصلی پوشش دهد.

نوشتن نقد و نظر

کتاب مدیریت برند از مبانی تا پیشرفته

کتاب مدیریت برند از مبانی تا پیشرفته

ویژگی متمایز کننده دیگر کتاب حاضر ارائه مثال‌ها و نمونه‌های واقعی و کاربردی با تاکید بر نمونه‌های داخلی است. عقیده دارم کلیه مطالب منتشر شده در کتابهای حوزه‌های مختلف کسب و کار در دنیای واقعی وکاربردی معنا و نمود دارد. بنابر این تلاش شد با توجه به محدودیت‌های موجود حداکثر مثال ها و نمونه‌های کاربردی در جای جای کتاب ارائه شود

مــحصولات مرتبط