افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازار شش میلیارد نفری

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
پورتر اریسمن
ناشر
نسل نواندیش
‎ریال1,499,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درواقع شرط اصلی رونق تجارت الکترونیک، وجود اعتماد در جامعه است.

شکوفایی تجارت الکترونیک در چین شرایط را برای ورود شرکت‌های کوچک‌تر خارجی نیز فراهم کرده است.

خرده‌فروشان می‌توانند بدون اینکه قدم در خاک چین بگذارند، وب‌سایت‌هایی به زبان چینی بسازند و از طریق فروشگاه‌های مجازی کالاهای خود را مستقیم به چینی‌ها بفروشند.

چین ثابت کرد که تجارت الکترونیک می‌تواند در بازار کشورهای در حال توسعه موفق باشد. تجارت الکترونیک زندگی هر انسانی را متحول خواهد کرد و اکنون زمان این تحول فرا رسیده است.

درسی که از تجربه چین می‌آموزیم این است که هر بازاری منحصربه‌فرد است و هیچ مدل تجاری برای همه جا مناسب نیست.

مدل چین برای تجارت الکترونیک کشفی مهم بود که بازارهای در حال ظهور برای پیشرفت تجارت الکترونیک به آن نیاز داشتند.

تا حدود ده سال پیش مزایای تجارت الکترونیک به‌طور عمده شامل کشورهای پیشرفته بود؛ اما آینده تجارت الکترونیک متعلق به بازارهای در حال ظهور است. تجارت الکترونیک برای کسب‌و‌کار، بازاری مهم ارائه می‌کند که هیچ روش و ابزار دیگری نمی‌تواند جای آن را بگیرد.

  • گزیده ای از کتاب

در سفری که اخیرا به چین داشتم، در یکی از خیابان هایی که از مراکز تجاری و پرتردد است، وارد پاساژی جدید شدم و انتظار داشتم چندین مغازه پیدا کنم که کالاهای تخصصی می فروشند؛ اما با صحنه ای روبه رو شدم که حیرت کردم. نزدیک ورودی ساختمان، پشت شیشه طبقه همکف خودرویی لوکس قرار داشت. در حالی که تمام پاساژ پنج طبقه پر از مغازه های کوچک اغذیه فروشی بود، به ندرت می توانستم یک مغازه خرده فروشی پید کنم. بدیهی بود که سال ها پیش وقتی صاحبان این مغازه ها نقشه اولیه و طرح تفصیلی این پاساژ و مغازه های خود را می ریختند، رشد تجارت الکترونیک هنوز آشکار نشده بود.

در واقع تاثیری که شکوفایی و رشد تجارت الکترونیک بر خرده فروشی سنتی و مغازه داری در چین داشته، بیش از کشورهای غربی بوده است. در غرب مغازه های خرده فروشی در مراکز ارزان شهرها متوجه شدند در عصر تجارت الکترونیک داشتن مغازه بزرگ ثمری ندارد؛ اما مغازه داران چینی در عین اینکه هنوز فرصت دارند تجارت الکترونیک را در ذهن خود ترسیم کنند، می توانند نمایشگاهی کوچک نیز داشته باشند تا خریداران بتوانند نمونه اجناس و اقلام مورد نظر خود را از نزدیک ببینند و کالای انتخابی را از طریق آنلاین سفارش و جلوی منزل یا آدرس مورد نظرشان دریافت کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نسل نواندیش-علی پناهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پورتر اریسمن
ناشر
نسل نواندیش
مترجم
علی علی پناهی
شابک
978-622-220-026-8
تعداد صفحات
208
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پورتر اریسمن
ناشر
نسل نواندیش
مترجم
علی علی پناهی
شابک
978-622-220-026-8
تعداد صفحات
208
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود