افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مصرف و زندگی روزمره

مرجع:
دسته بندی: علوم اجتماعی
مولف
مارک پاترسون
ناشر
نشر نی
‎ریال420,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

ايضاح و اثبات اين مسئله که ما اکنون در جامعه‌اي مصرفي زندگي مي‌کنيم کار دشواري نيست. سيطره‌ي برندها، لوگوها، مارک‌ها، مُدها، تبليغات تجاري، شگردهاي بازاريابي و انواع کالاها بر جوامع معاصر چنان مشهود است که کمتر تحليل‌گري ترديدي در به‌کارگيري مفاهيمي چون «جامعه‌ي مصرفي»، «فرهنگ مصرفي»، «کالايي‌شدن فرهنگ»، «مک‌دونالديزه‌سازي»، «سبک زندگي لاکچري» و از اين قبيل به خود راه مي‌دهد. در جوامع مصرفيِ معاصر، هويت فرد در ارتباط با کالا و بازار شکل مي‌گيرد و تغيير مي‌کند. آدميان غالباً مصرف‌کنندگاني‌اند که در حل‌وفصل معضلات و تناقض‌هاي هويتي‌شان به بازار متکي‌اند. به تعبير آپادوراي، کالاها حيات اجتماعي دارند، تاريخ دارند و تولد و مرگ دارند؛ و بازار همان جايي است که تاريخِ عمليِ کالاها، از تولد تا مرگ، رقم مي‌خورد و در ريزه‌کاري‌هاي فنيِ توليد، در شيوه‌هاي هويت‌يابيِ نمادينِ کالاها نيز نقشي کليدي در موقعيت‌يابيِ فرد در فضاهاي فرهنگي و اجتماعي دارند. به‌ بيان ديگر، هويت و معناي زندگي فرد حاصل شيوه‌ي تعامل او با کالاها يا محصولِ عادات مصرفي او است… بدين اعتبار، اکنون ديگر جامعه‌شناسيِ مصرف يک حوزه‌ي مطالعاتي مستقل در کنار ساير حوزه‌هاي جامعه‌شناسي است و قرابت بسياري با برخي حوزه‌هاي نوپديدِ ديگر (مثل جامعه‌شناسي سبک زندگي، جامعه‌شناسي اوقات فراغت، جامعه‌شناسي سلامت، جامعه‌شناسي جنسيت، جامعه‌شناسي بدن، جامعه‌شناسي اقتصادي و جامعه‌شناسي فرهنگ) دارد. جامعه‌شناسي مصرف مي‌کوشد پديده‌ي مصرف را در ابعاد اجتماعي، فرهنگي، نمادين، اقتصادي، سياسي و مادي آن مطالعه کند و بر آن است که مصرفْ مؤلفه‌ي محوري زندگي روزمره و هويت و نظم اجتماعي در جهان معاصر است. اين حوزه ضد آن نوع تقليل‌گرايي است که پديده‌ي مصرف را صرفاً در چارچوب اصول اقتصاديِ عرضه و تقاضا تحليل مي‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نشر نی-محمدی

مشخصات

موضوع
علوم اجتماعی
مولف
مارک پاترسون
ناشر
نشر نی
مترجم
جمال محمدی، نرگس ایمانی مرنی
شابک
9786220602163
تعداد صفحات
346
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
علوم اجتماعی
مولف
مارک پاترسون
ناشر
نشر نی
مترجم
جمال محمدی، نرگس ایمانی مرنی
شابک
9786220602163
تعداد صفحات
346
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود