کتاب همه خریدارند اگر تو فروشنده باشی
کتاب همه خریدارند اگر تو فروشنده باشی اثر محید امامی نشر نسل نواندیش منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
چرا بعضی از فروشندگان موفقاند و به هر کسی که اراده میکنند میتوانند محصولشان را بفروشند و هیچ مشتریای توان مخالفت و مقاومت را در برابرشان ندارد. این فروشندگان ایمان و باور دارند که همه باید به آنها «بله» بگویند و همین باور باعث میشود تا با قدرت بیشتر و نفوذ کلامشان به خریداران محصولشان کمک کنند خود را متقاعد به خرید کنند. به گفته استیو جابز (ادیسون قرن بیستویکم) اگر توانستید قلب کسی را لمس کنید، به بینهایت میرسید. فروشندگان حرفهای به دنبال فروش نیستند، بلکه آنها به دنبال پیداکردن نیاز مردماند؛ آنها به دنبال شادکردن و ایجاد لذت برای دیگراناند. حرفهایها به دنبال حلکردن مشکلات دیگران و انجامدادن کارهای سختیاند که از عهده هر کسی برنمیآید. آنها هرگز به «نه» شنیدن فکر نمیکنند، آنها ایمان و باور دارند، ثروت و پاداش فقط شایسته مردان و زنانی است که رؤیایی دارند و باور دارند که به رؤیاهایشان میرسند و رسیدن به قلههای موفقیت به بایدهایشان تبدیل شده است و بهخوبی میدانند همه خریدارند، اگر تو فروشنده باشی!
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محید امامی
- ناشر
- نسل نواندیش
- شابک
- 978-622-220-014-5
- تعداد صفحات
- 256
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید