افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدل کسب و کار راه توسعه محصولات جدید خلق ارزش بازار ایجاد رقابت نابرابر

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
الکساندر چرنو
ناشر
ادیبان روز

کتاب مدل کسب و کار  اثر الکساندر چرنو ترجمه رضا جلال زاده، شهلا آقاپور نشر ادیبان روز منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال2,350,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

راه توسعه محصولات جدید،خلق ارزش بازار،ایجاد رقابت نابرابر

مدل کسب و کار، راه توسعه محصولات جدید، خلق ارزش بازار و ایجاد رقابت نابرابر اثر الکساندر چرنو، استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت کلاگ دانشگاه نورث وسترن آمریکاست. کتاب مدل کسب وکار در چهار فصل رویکردی سیستماتیک برای شناسایی فرصت های بازار و توسعه مدل های کسب و کار موفقیت آمیز را ارائه می دهد.

این کتاب اصول کلیدی تولید مدل کسب و کار را مشخص می کند. ارائه یک چارچوب مبتنی بر ارزش برای توسعه ارائه جدید و قابل اطمینان را فراهم می کند و مجموعه ای از ابزارهای عملی را برای ایجاد پیشنهاد معنی دار که موفقیت بازار را هدایت می کند، به وجود آورده است.

کتاب حاضر ارزش محوری برای توسعه یک مدل کسب و کار قابل اعتماد معرفی کرده است و نقشه ارزش بازار را ترسیم می کند. این کتاب با مثال هایی درباره مدل های کسب و کار پنج شرکت موفق که در طول پنج سال پس از راه اندازی شان به ارزشی یک میلیارد دلاری یا بالاتر دست یافته اند.

مدل کسب وکاری که در این کتاب معرفی شده است، در مورد طیف گسترده ایی از شرکت ها اعم از استارتاپ ها، شرکت های جا افتاده، شرکت های بسته بندی کالاهای مصرفی، تشکیلات اقتصادی مرتبط با بازار عمده فروشی (B2B)، شرکت های جسورانه با فناوری بالا و پایین، شرکت های مجازی و حقیقی، تولیدکنندگان کالا یا ارائه دهندگان خدمات با ارزش افزوده، سازمان های غیرانتفاعی و شرکت های انتفاعی به کار برده می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ادیبان روز-جلال زاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
الکساندر چرنو
ناشر
ادیبان روز
مترجم
رضا جلال زاده، شهلا آقاپور
تعداد صفحات
290
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
الکساندر چرنو
ناشر
ادیبان روز
مترجم
رضا جلال زاده، شهلا آقاپور
تعداد صفحات
290
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود