افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مشتری ها چگونه فکر می کنند

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
جرالد زالتمن
ناشر
رسا

کتاب مشتری ها چگونه فکر می کنند اثر جرالد زالتمن مترجم امیر توفیقی نشر رسا منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال1,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

اگر این کتاب را به‏ دقت و به‏ طور جدی مطالعه کنید، هرگز با اصول و روش‏های مربوط به رفتارشناسی مصرف‏کننده‏ ها و هوش بازار به روش‏های پیشین برخورد نخواهید کرد. ( آنیل منون، مدیرکل بخش استراتژی نام تجاری و هوش بازارکمپانی آی‏بی‏ام) بالاخره اثری کاملاً علمی و شگرف تدوین گردید که می‏تواند پاسخگوی این پرسش باشد که چرا " رویکردهای قبلی در حوزه بازاریابی عملکرد کاملاً مؤثری نداشته‏اند؟" مشتری‏ها چگونه فکر می‏کنند به شکلی روشن و واضح نشان می‏دهد که چرا گروه ‏های مطالعاتی و روش‏های سنجش و ارزیابی پیشین که در مورد رفتارشناسی مشتری‏ها به کار گرفته می‏شدند، نمی‏توانستند باعث به وجود آمدن مزیت رقابتی برای سازمان‏ها شوند. (میلیام مک‏کامب، رئیس کمپانی مک‏نیل) کمپانی‏ها نیازمند این هستند که علوم میان رشته‏ای را در مورد رفتارشناسی مشتری‏ها به کار بگیرند. این بینش باید به طور کامل در فرآیند برنامه‏ریزی استراتژیک تمامی رهبران جای بگیرد. این رویکرد جدید، مسیرهای تازه‏ای را در ایجاد مزیت رقابتی و برنده شدن در جدال همیشگی جلب وفاداری مشتری‏ها به وجود می‏آورد. کتاب زالتمن برای تمام مدیرعامل‏ها و مدیران بازاریابی که بخواهند عملکردی عالی و خارق‏العاده داشته باشند، بسیار ارزشمند و گرانبها است. (لارس پترسون، مدیر کل و مدیر ارشد امور اجرایی کمپانی سندویک)

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
رسا-توفیقی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
جرالد زالتمن
ناشر
رسا
مترجم
امیر توفیقی
شابک
978-964-317-708-9
تعداد صفحات
408
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
جرالد زالتمن
ناشر
رسا
مترجم
امیر توفیقی
شابک
978-964-317-708-9
تعداد صفحات
408
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود