کتاب مشتری ها چگونه فکر می کنند
کتاب مشتری ها چگونه فکر می کنند اثر جرالد زالتمن مترجم امیر توفیقی نشر رسا منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اگر این کتاب را به دقت و به طور جدی مطالعه کنید، هرگز با اصول و روشهای مربوط به رفتارشناسی مصرفکننده ها و هوش بازار به روشهای پیشین برخورد نخواهید کرد. ( آنیل منون، مدیرکل بخش استراتژی نام تجاری و هوش بازارکمپانی آیبیام) بالاخره اثری کاملاً علمی و شگرف تدوین گردید که میتواند پاسخگوی این پرسش باشد که چرا " رویکردهای قبلی در حوزه بازاریابی عملکرد کاملاً مؤثری نداشتهاند؟" مشتریها چگونه فکر میکنند به شکلی روشن و واضح نشان میدهد که چرا گروه های مطالعاتی و روشهای سنجش و ارزیابی پیشین که در مورد رفتارشناسی مشتریها به کار گرفته میشدند، نمیتوانستند باعث به وجود آمدن مزیت رقابتی برای سازمانها شوند. (میلیام مککامب، رئیس کمپانی مکنیل) کمپانیها نیازمند این هستند که علوم میان رشتهای را در مورد رفتارشناسی مشتریها به کار بگیرند. این بینش باید به طور کامل در فرآیند برنامهریزی استراتژیک تمامی رهبران جای بگیرد. این رویکرد جدید، مسیرهای تازهای را در ایجاد مزیت رقابتی و برنده شدن در جدال همیشگی جلب وفاداری مشتریها به وجود میآورد. کتاب زالتمن برای تمام مدیرعاملها و مدیران بازاریابی که بخواهند عملکردی عالی و خارقالعاده داشته باشند، بسیار ارزشمند و گرانبها است. (لارس پترسون، مدیر کل و مدیر ارشد امور اجرایی کمپانی سندویک)
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جرالد زالتمن
- ناشر
- رسا
- مترجم
- امیر توفیقی
- شابک
- 978-964-317-708-9
- تعداد صفحات
- 408
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید