افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی خدمات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
هری بکوید
ناشر
ترمه
‎ریال1,100,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

خدمات دیدنی نیستند، پس چطور می‌خواهید آن‌ها را بفروشید؟ مشکل موجود در بازاریابی خدمات همین است. همین دشواری سبب شده تا بازاریابی خدمات در دنیای بازاریابی و در سال‌های اخیر، رفته رفته خود را از بازاریابی کاملاً جدا کند و نیاز به تمرکز و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

در این کتاب چه می‌خوانیم؟

پیشگفتار

مقدمه
برای شروع کار
نظرسنجی و تحقیقات
بازاریابی یک بخش نیست
هجده باور غلط در برنامه ریزی
مشتریان احتمالی چگونه فکر می کنند؟
جایگاه سازی و تمرکز
نمونه هایی از قیمت گذاری بی منطق
جای مناسب برای حروف اول نام، روی پیراهن است نه روی شرکت
ارتباطات و فروش
رسیدگی به مشتریان موجود و حفظ آن ها
از کوچک ترین چیزها استفاده کنید
جمع بندی

 

مطالعه‌ی این کتاب برای چه کسانی مفیدتر خواهد بود؟

 - بازاریابان خدمات

- بازاریابان

- ارائه‌دهندگان خدمات تخصصی

 

بخشی از این کتاب:

خدمات مسئله‌ای است که در ارتباط مستقیم با انسان‌ها قرار دارد؛ به همین دلیل، موفقیت کارهای خدماتی مشروط به نوع رابطه‌ای است که با انسان‌ها برقرار می‌کنند. همه‌ی ما دارای خصائل انسانی هستیم: انسان‌ها دچار ناامیدی می‌شوند، عکس‌العمل‌های پیش‌بینی‌ناپذیر دارند، اغلب رفتار غیرمنطقی دارند و گاهی دیوانگی هم می‌کنند؛ اما به هر حال می‌توان برای همه‌ی انسان‌ها قالب‌های رفتاری پیدا کرده و آن‌ها را در این قالب‌ها طبقه‌بندی کرد. هر قدر بتوانیم این قالب‌های رفتاری انسان‌ها را بهتر شناسایی و درک کنیم، همان‌قدر به موفقیت نزدیک‌تر خواهیم شد. این کتاب با امید کمک به شما برای انجام این مهم به رشته‌ی تحریر درآمد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-فرزاد مقدم

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
هری بکوید
ناشر
ترمه
مترجم
فرزاد مقدم، بهزاد اصغریان
شابک
964-7893-81-7
تعداد صفحات
204
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
هری بکوید
ناشر
ترمه
مترجم
فرزاد مقدم، بهزاد اصغریان
شابک
964-7893-81-7
تعداد صفحات
204
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود