افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب گنج پنهان

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
فرشید عبدی، شقایق ابوالمکارم
ناشر
چالش

چگونه شرکت ها به کمک داده کاوی اطلاعات مشتریان فروش خود را افزایش می دهند

ادامه مطلب
‎ریال1,600,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

چگونه شرکت‌ها به کمک داده کاوی اطلاعات مشتریان، فروش خود را افزایش می‌دهند؟
بازاریابی و فروش بدون داده مثل این است که با چشمانی بسته رانندگی کنید. (دان زارللا، متخصص ارشد بازاریابی شرکت hubspot)

استفاده موثر از اطلاعات مشتریان موجب وفاداری مشتریان می‌شود و این وفاداری به طور چشم‌گیری میزان فروش را افرایش خواهد داد.
در داده‌های مشتری گنجی پنهان است که از طلا نیز با ارزش‌تر است. برای دستیابی به این گنج پنهان باید غلاوه بر CRM، دانش مربوط به تحلیل داده‌ها را قراگرفت و با ابزارهای استخراج این گنج پنهان آشنا شد. داده کاوی از متداول‌ترین ابزارهای تحلیل داده‌هاست. کتاب گنج پنهان در تلاش است که توان تحلیل داده‌های مشتریان را با استفاده از داده کاوی در شما ایجاد کند.

خوانندگان در کتاب گنج پنهان با مباحث زیر آشنا می‌شوند:
1- مفاهیم ابتدایی مدیریت ارتباط با مشتری
2- لزوم استفاده از داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
3- جزئیات مراحل اجرای پروژه‌های داده کاوی
4- ایده‌هایی از به کارگیری روش‌های داده کاوی در حوزه‌های مختلف کسب و کار
5- ایده‌هایی برای تفکر درباره اینکه چگونه تحلیل داده‌ها منجر به افزایش فروش می‌گردد.
6- الگوریتم‌های مختلف داده کاوی و نحوه‌ی عملکرد این الگوریتم‌ها

کتاب گنج پنهان به دو قسمت اصلی تقسیم می‌شود. بخش نخست آن براساس گفتگو میان شخصیت‌های کتاب شکل گرفته است. صاحب کسب و کاری که دچار چالش کاهش سود شده است به یک مشاور و متخصص حوزه مدیریت ارتباط با مشتری مراجعه نموده و برای حل مشکل کسب و کار خود، درخواست کمک و راهنمایی می‌کند.
بخش دوم کتاب، ایده‌هایی به صورت داستانی از به کارگیری روش‌های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان برای شما ارائه می‌نماید تا راهنمای مناسبی برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات مشتریان باشد.

فهرست مطالب:
فصل اول: آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم: آشنایی با داده کاوی
فصل سوم: آشنایی با فرایند اجرای داده کاوی
فصل چهارم: آغاز یادگیری داده کاوی
فصل پنجم: داستان اول – مسئول کافی‌شاپ و چالش کاهش مشتریان
فصل ششم: داستان دوم – فروشگاه‌های زنجیره‎‌ای و بازاریابی پیش‌بینانه
فصل هفتم: داستان سوم – کاربرد داده کاوی در بانک و کسب عنوان شعبه برتر

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چالش-عبدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فرشید عبدی، شقایق ابوالمکارم
ناشر
چالش
شابک
978-622-6017-23-7
تعداد صفحات
343
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فرشید عبدی، شقایق ابوالمکارم
ناشر
چالش
شابک
978-622-6017-23-7
تعداد صفحات
343
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود