افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب فروشگاه همه چیز

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
برد استون
ناشر
نشر نوین

خرید کتاب فروشگاه همه چیز اثر برد استون ترجمه امیر بیرانوند نشر نوین منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال1,350,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

داستان معتبر و کامل یکی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان به نام آمازون، و بنیان‌گذارِ سخت‌کوش و باهوش آن، جِف بِیزوس.

فروشگاه آمازون کارش را با تحویل پُستی کتاب شروع کرد. اما جِف بِیزوس، بنیان‌گذارِ دوراندیشِ این شرکت، تنها به کتاب‌فروشی قانع نبود. او می‌خواست تا آمازون تبدیل به فروشگاه همه چیز شود که‌ انتخاب‌های نامحدود و راحتی وسوسه‌انگیز را با قیمت‌های فوق‌العاده پایین پیشنهاد می‌کرد. برای انجام این کار، او یک فرهنگ سازمانی از جاه‌طلبی بی‌وقفه ایجاد کرد و محرمانگی که هرگز تاکنون به آن خدشه‌ای وارد نشده است. بِرَد اِستون (نویسنده‌ی این کتاب) از دسترسی بی‌سابقه‌ به کارکنان فعلی و سابق آمازون و اعضای خانواده بِیزوس بهره برد…

گزیده‌هایی از کتاب فروشگاه همه چیز

زمانی که هشتاد ساله هستید و در لحظه‌ای‌ تفکر در سکوت شخصی‌ترین برداشت از داستان زندگی‌تان را تنها برای خودتان تعریف می‌کنید، این تعریف گویای خلاصه‌ترین و مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که داشته‌اید. درنهایت ما همان انتخاب‌هایمان هستیم.

جِف بِیزوس، سخنرانی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه پرینستون، سی‌اُم ماه مِی سال 2010.

 —

هنوز چیزهای زیادی وجود دارند که باید اختراع شوند.

چیزهای جدید زیادی هستند که اتفاق خواهند افتاد.

مردم روحشان هم خبر ندارد که اینترنت چقدر تأثیرگذار خواهد بود و این تازه روز اول در چنین راه بزرگی است.

«جِف بِیزوس»

 —

هنگامی انتخاب بین داشتن دل‌مشغولی در مورد رقبا و یا داشتن دل‌مشغولی در مورد مشتریان به وجود می‌آید، ما همیشه داشتن دل‌مشغولی در مورد مشتریان را انتخاب می‌کنیم. ما حواسمان به آنچه که رقبایمان انجام می‌دهند هست اما انرژی خود را در آنجا صرف نمی‌کنیم

«جِف بِیزوس»

اگر انسان‌ها بلندمدت فکر ‌کنند، ما می‌توانیم کارهایی را به سرانجام برسانیم که در غیر این صورت امکانش میسر نیست. افق‌های زمانی مهم هستند، آن‌ها بسیار اهمیت دارند.

«جِف بِیزوس»

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نشر نوین-بیرانوند

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
برد استون
ناشر
نشر نوین
مترجم
امیر بیرانوند
شابک
978-600-8738-72-5
تعداد صفحات
418
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
برد استون
ناشر
نشر نوین
مترجم
امیر بیرانوند
شابک
978-600-8738-72-5
تعداد صفحات
418
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود