ریال2,500,000
کتاب کهن الگوها در برند سازی اثر مارگارت پات هارتول ، جاشوا سی چن ترجمه پرویز درگی ، مرتضی امیر عباسی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.
مشتری گرامی در صورتی که کتاب شما ناموجود و یا تغییر قیمت داشته باشد قبل از ارسال با شما هماهنگ میشود!
مجموعه مدیر حرفه ای
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
با توجه به اینکه طرف مذاکره کننده شما کیست و سبک مذاکره اش چیست، به فراخور از همۀ سبک های مذاکره یعنی توزیعی، منسجم و تلفیقی بهره بگیرید.
مشخصات
لطفا ابتدا وارد شوید.
ثبت نام / ورودیک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.
ثبت نام / ورود
نظر دهید