افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مهم ها را بسنجید

مرجع:
مولف
جان دوئر
ناشر
نشر نوین
‎ریال1,890,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

جان دوئر، سرمایه گذار معروف، نشان می دهد که سیستم «اهداف و دستاوردهای کلیدی (OKR)» چگونه به غول های تکنولوژیک (از اینتل گرفته تا گوگل و توئیتر و …) کمک کرده است تا به رشدی سریع و پایدار دست یابند – چگونه این سیستم می تواند به سایر شرکت ها هم کمک کند!

 

در پاییز ۱۹۹۹، جان دوئر با بنیانگذاران استارتاپی ملاقات کرد که ۱۲٫۵ میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرده بود؛ بزرگ ترین سرمایه گذاری‌اش تا آن زمان! لری پیچ و سرگئی برین، تکنولوژی فوق العاده، انرژی کارآفرینانه و اهداف و آرزوهایی تا سقف آسمان داشتند، اما هیچ طرح کسب و کاری نداشتند! برای اینکه گوگل می توانست دنیا را تغییر دهد (یا حتی دوام بیاورد) لازم بود تا پیج و برین یاد بگیرند در شرایط اضطرار و اولویت، تصمیماتی سخت بگیرند، آن هم به صورتی که تیم شان را متحد و پای کار نگه دارند. آنها می بایست بدانند شرایط را چگونه ارزیابی کنند، پیشنهادها را بپذیرند یا رد کنند و سریع شکست بخورند و یاد بگیرند. برای این، آنها باید اطلاعاتی به موقع و مرتبط برای ارزیابی پیشرفت شان داشته باشند – برای اندازه گیری چیزی که مهم است!

جان دوئر به آنها روشی اثبات شده را آموخت تا به بهترین شکل عمل کنند: «اهداف و دستاوردهای کلیدی (OKR)». او با سیستم OKR اولین بار در سال ۱۹۷۰ آشنا شد، زمانی که به عنوان مهندس در خدمت شرکت اینتل بود، دقیقا زمانی که اَندی گرو (Andy Grove) افسانه ای؛ بزرگ ترین مدیر عصر خودش و بلکه تمام عصرها،  سکان شرکت اینتل را در دست داشت. جان دوئر، بعدها به عنوان سرمایه گذار خطر پذیر، ایده ها و بینش های اندی گرو را با بیش از ۵۰ شرکت دیگر در میان گذاشت و در هر جایی که به درستی اجرا شد، به خوبی جواب داد.

در این سیستم هدف گذاری (یا به تعبیری «هدف چینی»)، اهداف عینی (O – Objectives) بیانگر چیزهایی که است که قصد دستیابی به آنها را داریم و دستاوردهای کلیدی (KR – Key Results) هم مشخص کننده این است که چگونه با اقداماتی مشخص و قابل اندازه گیری، و در یک زمان بندی مشخص، به آن اهداف با اولویت بالا برسیم. در این سیستم، اهداف همه افراد، از کارکنان عادی تا مدیرعامل، برای کل سازمان مشخص است.

مزایا مشخص است: OKR مهم ترین اقدامات و فعالیت های سازمان را به خوبی مشخص می کند، تلاش ها متمرکز و همکاری تشویق می شود، کارکنان مشارکت داشته و با انگیزه می مانند، اهداف به همدیگر متصمل و مرتبط می شوند تا کل سازمان قوی تر و منسجم تر شود، و در طی این مسیر، رضایت شغلی افزایش خواهد یافت.

در کتاب مهم ها را بسنجید (Measure What Matters)، جان دوئر تجارب و بینش های دست اولی را (بعضا از زبان بیل گیتس، بونو و …) به اشتراک می گذارد تا نشان دهد که تمرکز، چابکی و رشد سریع، نتیجه اجرای سیستم OKR در بسیاری از شرکتهای بزرگ و موفق بوده است. این کتاب به نسل مدیران و کارآفرینان جدید هم کمک می کند تا به همان دستاوردها دست یابند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نوین-محسنی

مشخصات

موضوع
انگیزشی و موفقیت
مولف
جان دوئر
ناشر
نشر نوین
مترجم
محمدمهدی محسنی
شابک
978-600-8738-66-4
تعداد صفحات
280
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
انگیزشی و موفقیت
مولف
جان دوئر
ناشر
نشر نوین
مترجم
محمدمهدی محسنی
شابک
978-600-8738-66-4
تعداد صفحات
280
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود