مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
کتاب نظریه شرکت برای مدیریت استراتژیک
مرجع:
دسته بندی:
رمان و داستان
مولف
مانوئل بکرا
ناشر
دنیای اقتصاد
ریال3,000,000
Size chart
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
How To Measure Your Bust
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
How To Measure Your Waist
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب برای دانشجویان و کنشگرانی نوشته شده که سرو کارشان با مدیریت کسب وکار است و در پی نقشه راه اقتصادی ساختاریافتهای برای مدیریت استراتژیک امروزی هستند. بنیاد این کتاب بر تجزیه و تحلیل ارزش است که می تواند خوانندگان را با بنیان های اقتصادی مدیریت استراتژیک آشنا سازد. بخش نخست این کتاب بنیان های نظری را پوشش میدهد و بخش دوم به اکتشاف کاربردهای تجزیه و تحلیل ارزش اقتصادی در مورد تصمیم های کلیدی استراتژیک شرکت های تجاری در حوزه های کسب وکار و مسائل اجتماعی و فضای بینالمللی میپردازد. همچنین، خواننده این کتاب راه های کنار آمدن با مشتری، و شناخت رقیبان تجاری را خواهد آموخت.
دنیای اقتصاد-پریشانی
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مانوئل بکرا
- ناشر
- دنیای اقتصاد
- مترجم
- علی پریشانی
- شابک
- ۹۷۸۶۰۰۴۹۷۰۵۱۸
- تعداد صفحات
- 432
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
سایر ویژگیها
موضوع
مدیریت
مولف
مانوئل بکرا
ناشر
دنیای اقتصاد
مترجم
علی پریشانی
شابک
۹۷۸۶۰۰۴۹۷۰۵۱۸
تعداد صفحات
432
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظر دهید