افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب برند ضد گلوله صفر تا صد ساخت یک برند قدرتمند ویژه ایرانیان

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
احسان مهدی نژاد، محمد متانت
ناشر
سخنوران
‎ریال440,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

بالاخره پس از ۸ ماه انتظار کتاب برندضگلوله (صفر تا صد ساخت یک برند قدرتمند ویژه ایران) از زیر چاپ بیرون آمد و قابلیت سفارش‌گذاری دارد.

ما در این کتاب که شاید در نوع خود جامع‌ترین آموزش برندسازی قدم به قدم ایرانی محسوب می‌شود سرفصل‌های زیر را به شما آموزش می‌دهیم.

اما ما در این کتاب چه خواهیم گفت؟
فصل اول:
این فصل کتاب به مبحث بسیار مهم و پرکاربرد ایده‌یابی اختصاص یافته است،

روش‌هایی را به شما آموزش می‌دهیم که اگر همین حالا قصد شروع کاری را دارید ولی ایده خاصی ندارید بتوانید با کمک این روش‌ها یک ایده زرنگ یا قدرتمند برای خود پیدا نمایید.

در این قسمت، روش ۳ مرحله‌ای ایده یابی و روش الکس آزبورن برای ایده‌یابی را با کلی مثال آموزش خواهیم داد.

لازم به ذکر است که هر کسب‌وکاری همیشه به استفاده از ایده‌های ناب و زرنگ نیازمند است!

چه در آغاز و چه در میانه کار.

زمانی که شما نتوانید برای کسب‌وکار خود یک ایده اولیه زرنگ یا در ادامه مسیر شغلی ایده‌های ثانویه قدرتمندی پیدا کنید:

کم‌کم از گردونه رقابت خارج می‌شوید.

فصل دوم:
بعد از موضوع بسیار مهم ایده‌یابی می‌رسیم به موضوع بسیار پراهمیت استراتژی.

باید به شما بگوییم که یک ایده، هر چقدر هم که عالی باشد، بدون یک استراتژی منسجم بازاریابی هرگز نمی‌تواند به یک برند قدرتمند یا ضدگلوله بدل شود. در این فصل به شما خواهیم گفت که برترین استراتژی‌های تمایز چه هستند و چگونه می‌توانیم این استراتژی‌ها را در ترکیب با ایده‌ها استفاده نماییم.

ترکیب این دو باهم است که اولین پایه‌های یک برند ضدگلوله را بنا می‌دهد.
ما طی چندسال گذشته جدای از آموزش هزاران نفر که به صورت آنلاین و آفلاین صورت پذیرفته است، بیش از صد مورد مشاوره تخصصی برندینگ داشته‌ایم.

ما متوجه شدیم که:

اغلب دوستان به شدت روی ایده و استراتژی و ترکیب این دو با هم مشکل دارند!

به همین دلیل عملا در بیشتر پروژه‌ها ما باید تازه از ایده و استراتژی شروع می‌کردیم.

سپس به اجزای هویت برند مثل نام، شعار، رنگ و لوگو می‌رسیدیم.

پس بر خود دیدیم که حتما این دو فصل را در کتاب برند ضدگلوله با توضیحات بسیار کامل، ساده و کاربردی بگنجانیم.

باید اذعان کنیم، فصل استراتژی‌های تمایز این کتاب خودش می‌توانست یک کتاب جداگانه باشد.

فصل سوم:
خب، شما که به اینجا می‌رسید بعد از پشت‌سر گذاشتن فصول ایده واستراتژی به این نقطه رسیده‌اید.

این فصل درباره اصول انتخاب اسم برند نوشته شده است.

حال ممکن است شما الان دغدغه انتخاب اسم نداشته باشید، چه بسا که اکنون اسم دارید.

اما پیشنهاد ما این است که حتما این فصل جذاب را مطالعه نمایید.

چه بسا که شاید متوجه شوید نام کنونی‌تان آن‌چنان که باید و شاید قدرتمند نیست!

بهتر است که در اولین فرصت تغییر کند، یا این که شاید قرار باشد برای محصول یا خدمات جدیدتان از یک نام تجاری جدید استفاده نمایید.

پس حتما این فصل را با دقت تمام و کمال مطالعه نمایید

نام شما پایدارترین و ارزشمندترین بخش نام تجاری یا برند شماست.

این نام،‌ اغلب تا سالهای طولانی با شما می‌ماند!

سال‌هایی که شاید در طول آن‌ها ایده‌ها و محصولات جدید و استراتژی‌های متفاوتی را در پیش بگیرید اما این نام همواره همراه شما خواهد ماند.

فصل چهارم:
شعارهای قدرتمند تجاری، موضوعی که ما در ایران به شدت درباره آن ضعف داریم.

ما در این قسمت ۵ کلید بسیار کاربردی برای انتخاب و ساخت شعارهای تجارتی و تبلیغاتی را آموزش می‌دهیم

جالب این که سازندگان شعارهای تجاری ایرانی، تا کنون از اغلب آن‌ها استفاده چندانی ننموده‌اند!

این کلیدها تماما استراتژیک بوده و شما با فراگیری اصول شعارنویسی تجارتی، از پرداخت میلیون‌ها تومان پول به شرکت‌های تبلیغاتی جلو می‌افتید.

برند شما برای حضور قدرتمند در تمامی عرصه‌های تجاری نیاز فراوانی به این شعارهای تجارتی و تبلیغاتی دارد.

ما در این فصل به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید، شعارهای قدرتمند یا زرنگی برای خود بسازید.

فصل پنجم:
در این فصل ما به قوانین استفاده از رنگ‌ها می‌پردازیم. یک برند ضدگلوله باید یک رنگ ضدگلوله هم داشته باشد.

در این فصل، کاربردی‌ترین قوانین رنگ‌ها با رویکرد تجاری را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم و درباره هر کدام از این رنگ‌ها توضیحاتی داده‌ایم.

جالب این که باید بدانید تا کنون و قبل از چاپ این کتاب، این فصل را برای چندتن از عزیزانی که در پروژه‌های برندینگ خود گیر افتاده بودند ارسال کردیم.

خوشبختانه فقط با مطالعه همین فصل توانستند رنگ سازمانی مورد نظر خود را پیدا کرده و پروژه را اجرایی کنند.

این فصل حتی قبل از چاپ کتاب، کار خودش را شروع کرده است.

فصل ششم:
می‌رسیم به قسمت بسیار مهم لوگو، چیزی که باز هم متاسفانه در ایران به شدت روی آن ضعف داریم!

طراحان و گرافیست‌های ما در ایران بسیار متخصص هستند اما متاسفانه اغلب دید تجارتی نداشته و به جای ساخت یک لوگوی بازاریابانه به دنبال خلق معماهای تصویری هستند!

ما در این فصل به شما کلیدهایی را آموزش می‌دهیم که با فراگیری آن‌ها فقط کافیست یک مجری خبره پیدا کنید.

آن‌چه می‌خواهید را به او بگویید.

او اگر واقعا کاربلد باشد می‌توانید امیدوار باشید لوگویی برای برند خود بسازید که شما را با فاصله‌ای فراوان از سایر رقبا متمایز کند.

لوگوهایی ساده، مفهوم‌رسان و بسیار قدرتمند.

این که ابعاد لوگوی ما چگونه باشد و از چه فونتی برای ساخت آن استفاده نماییم، همه و همه در این فصل آمده‌اند.

فصل هفتم:
اما می‌رسیم به فصل بسیار مهم رهبری و مدیریت برند.

فصلی که خودش می‌تواند یک کتاب بسیار قطور باشد.

اما ما ساختار بسیار متفاوتی را برای این فصل در نظر گرفتیم.

این فصل از ده‌ها پارگراف تشکیل شده است که در هرکدام بخشی از پایه‌های اساسی اصول مدیریت و رهبری برند را آموزش خواهیم داد.

در انتهای اغلب پارگراف‌ها، کتابی را معرفی خواهیم کرد که اگر شما دوست داشتید در این موارد بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم حتما آن کتاب‌ها را مطالعه نمایید.

به این صورت این فصل به صورت گنجینه‌ای از خلاصه نکات کاربردی و معرفی کتاب‌های بسیار کاربردی تجارت و برند در آمده است.

پیشنهاد می‌کنیم حتما و حتما خواندن این فصل را از دست ندهید، فصلی که می‌تواند افکار تجاری شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

فصل جمع‌بندی:
طبق روال تمامی آموزش‌های خود در این فصل آخر به جمع‌بندی موضوع پرداخته‌ایم.

این که یک خلاصه فشرده از کل آموزه‌های کتاب را در این فصل جمع‌آوری کرده‌ایم.

البته این فصل برای کسانی کاربرد دارد که کل کتاب را به خوبی مطالعه کرده و تمامی تمارین آن را انجام داده‌اند.

شما می‌توانید بعد از حداقل دو بار خواندن کتاب، هر از گاهی برای مرور آموخته‌ها به فصل آخر رجوع نمایید.

اما این کتاب چگونه کار می‌کند؟
ما این کتاب را به صورت یک دستورالعمل طراحی کرده‌ایم.

به عبارتی در هر بخش این کتاب به صورت تخصصی آموزش‌های را داده‌ایم که مطمئنا شما نمی‌توانید همه آن‌ها را حفظ کنید.

به همین دلیل پس از خواندن یکی دوباره کتاب، آن را جایی در دسترس خود قرار بدهید.

هرگاه قصد استفاده از یکی از مراحل ساخت برند ضدگلوله خود مثل:

۱.ایده‌یابی

۲.تهیه استراتژی

۳.نام‌گذاری

۴.ساخت شعار

۵.انتخاب رنگ

۶.طراحی لوگو

۷.اتخاذ یک تصمیم مدیریتی یا رهبری و یا تهیه پلن کسب‌وکار را داشتید به این کتاب مراجعه نموده و فصل مربوطه را جلو خود گذاشته و پروژه خود را انجام دهید.

به همین دلیل این کتابی است که باید همیشه در دسترس شما باشد، البته اگر می‌خواهید که برندی ضدگلوله بسازید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سخنوران-مهدی نژاد

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
احسان مهدی نژاد، محمد متانت
ناشر
سخنوران
شابک
978-60-455-775-7
تعداد صفحات
434
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
احسان مهدی نژاد، محمد متانت
ناشر
سخنوران
شابک
978-60-455-775-7
تعداد صفحات
434
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود