کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه ای
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
هر مشتری احتمالی بالافاصله وارد کار نمیشود. آنها باید در موردش فکر کنند، اطلاعات مربوطه را مرور کنند، یا نظر شخصی دیگری را بپرسند. ناامید ککنده است اگراز پیگیری مشتریانمان بترسیم. چهکار میتوانیم بکنیم برای اینکه تلاشهای پیگیری ما موثر و بدون جواب رد باشد؟ چگونه پیش مشتریهای شکاک پرستیژ خودمان را حفظ کنیم؟ چه چیزی بگوییم برای اینکه بهانههای شایع را به تصمیمات ساده برای مشتریهایمان تبدیل کنیم؟ وقتی مهارتهای درست برای پیگیری را داشته باشیم ترس و تعلل از بین میروند. دیگر از تلفنکردن نمیترسیم و حالا ما میتوانیم مشتاقانه منظر گفتوگوهای صمیمانه با مشتریانمان باشیم که ما را دوست دارند. وقتی که به پراسپکتمان اعتماد به نفس بدهیم، برقراری تماس دوباره با آنها لذتبخش خواهد بود. برای هردوی ما و آنها. مگر هردوی ما یک تجربهی خوشایند نمیخواهیم؟ مشتریهایی را که در اولین تماس به شما نمیپیوندند از دست ندهید. کمک کنید تا اطمینان حاصل کنند که شما و فرصت شما میتواند در زندگی آنها تغییری ایجاد کند. از تکنیکهای داخل این کتاب استفاده کنید تا مشتری احتمالی بهجای «الاننه» بگوید «همین الان»
مشخصات
- موضوع
- متفرقه
- مولف
- کیت شرایتر، تام شرایتر
- ناشر
- رخداد کویر
- مترجم
- محمد خضرزاده
- تعداد صفحات
- 120
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 13
نظر دهید