افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اصول مدیریت فروشگاه

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محمود آسیاچی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
‎ریال65,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات
افراد در شغل‌های دیگر از قاعده یك هرم به عنوان سازمان شروع می‌كنند و برای بالا رفتن از آن ضمن تلاش باید همكاران و رقبای خویش را كنار بزنند. اما در بازاریابی چندسطحی افراد از نقطه بالای ساختار سازمانی آغاز می‌كنند و هنگامی به موفقیت می‌رسند كه به قاعده آن ساختار برسند؛ راه رسیدن به قاعده نیز ارتقا و ترفیع همكارانشان است. بازاریابی چند سطحی، تجارتی قانونی و قابل قبول است. نكته‌ای كه بازاریابی چندسطحی را از دیگر حرفه‌ها متمایز می‌كند این است كه سن، نژاد، جنسیت، تجربه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-آسیاچی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محمود آسیاچی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
978-964-468-309-1
تعداد صفحات
196
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1391
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محمود آسیاچی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
978-964-468-309-1
تعداد صفحات
196
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1391
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود