کتاب نظریه های رسانه اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در این کتاب، نگارنده تلاش کرده است مجموعه نظریههای رسانه را به گونهای دستهبندی کند تا خواننده بتواند درکی منطقی و نظاممند از رویکردهای نظری در این قلمرو داشته باشد.
این اثر، فراتر از نظریههای اجتماعی و رفتاری که چارچوب مرسوم کتابهای نظریههای ارتباطات است، به نظریههای ساختارگرایی، تعاملگرایی، فرهنگی، پسامدرن و... نیز پرداخته است تا خوانندگان را با رویکردهای نظری جدید آشنا کند.
کتاب مذکور یکی از منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است. از ویژگیهای این کتاب زبان ساده، روان و دانشگاهی آن است که در مقابل زبان دشوار و پیچیده اندیشمندان و ساختارگراها اهمیتی ویژه دارد. دکتر مهدیزاده از استادان دانشگاه علامه طباطبایی است که علاوه بر ترجمه متون خارجی، نظریات و نوشتههای دیرگان را به زبان خود و قابل فهم برای دانشجویان و مخاطبان نگاشته است.
مشخصات
- موضوع
- ارتباطات و روزنامه نگاری
- مولف
- محمد مهدی زاده
- ناشر
- همشهری
- شابک
- 9789642411733
- تعداد صفحات
- 359
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 7
نظر دهید