افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب عصر چهارم مدیریت بازاریابی از سنتی تا دیجیتال

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
فیلیپ کاتلر ، هرماوان کارتاجایا ، ایوان ستیاوان
ناشر
سمت

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع کمک درسی برای دروس تحقیقات بازاریابی و بازاریابی الکترونیک هرکدام یه ارزش 2 واحد ترجمه شده است.

ادامه مطلب
‎ریال110,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

عصر چهارم بازاریابی از مجموعه کتاب‌هایی است که مسیر جدیدی را در راستای موفقیت بازاریابی در عصر دیجیتال ترسیم می‌کند؛ زیرا روندهای اخیری را که انقلاب فناوری اطلاعات ایجاد کرده است به‌روشنی بیان کرده و به تبیین مدل‌ها و چارچوب‌های کاربردی مطابق با آن، پرداخته است.

پروفسور فیلیپ کاتلر و همکاران وی، این کتاب را در ادامه عصر سوم بازاریابی معرفی کرده‌اند. آن‌ها معتقدند بازاریابی باید با ماهیت تغییرات مسیرهای چگونگی خرید مشتری در جهان دیجیتال، منطبق شود. به همین منظور به شناسایی و معرفی بازارهای نوظهور جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی می‌پردازند و سپس انواع بازاریابی از جمله، بازاریابی انسان‌محور، بازاریابی محتوا، بازاریابی کانال‌های یکپارچه و بازاریابی پایبندی را توصیف می‌کنند، که از ابزارهای مهم افزایش بهره‌وری در عصر دیجیتال است. به این امید که مدیران در همة سطوح سازمانی با کسب بینش عمیق از تحولات اخیر و شناخت ابزارهای بازاریابی نوین به موفقیت‌های روزافزون دست یابند.

فهرست :

بخش اول: روندهای بنیادی در شکل دهی بازاریابی

  فصل اول: جابه جایی قدرت به مشتریان متصل
  فصل دوم: تناقض های بازاریابی درمورد مشتریان متصل
  فصل سوم: نفوذ خرده فرهنگ های دیجیتالی
  فصل چهارم: عصر چهارم بازاریابی در اقتصاد دیجیتالی

بخش دوم: چارچوب های جدید بازاریابی در اقتصاد دیجیتالی

  فصل پنجم: مسیر جدید مشتری
  فصل ششم: شاخص های بهره وری در بازاریابی
  فصل هفتم: بهترین شیوه ها و معماری های صنعت

بخش سوم: کاربردهای بازاریابی تاکتیکی در اقتصاد دیجیتالی

  فصل هشتم: بازاریابی انسان محور برای جذب برند
  فصل نهم: بازاریابی محتوا برای ایجاد کنجکاوی در برند
  فصل دهم: کانال های یکپارچۀ بازاریابی به منظور ایجاد تعهد به برند
  فصل یازدهم: بازاریابی پایبندی در راستای وابستگی به برند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سمت-ابراهیمی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر ، هرماوان کارتاجایا ، ایوان ستیاوان
ناشر
سمت
مترجم
عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، علی اسدی
شابک
978-600-02-0607-9
تعداد صفحات
200
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فیلیپ کاتلر ، هرماوان کارتاجایا ، ایوان ستیاوان
ناشر
سمت
مترجم
عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، علی اسدی
شابک
978-600-02-0607-9
تعداد صفحات
200
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود