افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب دیگران را درک کنید

مرجع:
مولف
بوردلی دی، فلکسینگتون
ناشر
ابوعطا

کتاب دیگران را درک کنید  اثر بوردلی دی، فلکسینگتون مترجم مهسار مشتاق نشر ابوعطا منتشر شده است

ادامه مطلب
‎ریال600,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

 5 راز مهم برای ایجاد ارتباطی موثر و پایدار

آیا می‏ دانید چرا دیگران شما را درک نمی‌ کنند و در موارد مختلف حتی با نزدیکان و عزیزان خود دچار اختلاف و مشکل می‌ شوید؟
آیا می‌ دانید چرا از درک دیگران عاجز هستید و راهکارهایی که برای نزدیک شدن به افراد در نظر می‌ گیرد کارآمد نیستند؟
آیا می ‏دانید چه موانعی در مسیر برقراری ارتباط صحیح با دیگران و لذت بردن از روابط وجود دارند؟
آیا می‏ دانید چرا دیدگاه، نگرش و ارزیابی افراد نسبت به پدیده‌ های واحد متفاوت بوده و احساسات متنوعی در آنان ایجاد می‌ کند؟
آیا می‏ دانید رازهای معرفی خود به دیگران و شناخت آنها کدامند؟
آیا می‌ دانید چگونه باید بر موانع و فیلترهای ذهنی خود غلبه کنید؟

مقدمه:
همه ما به دلیل اجتماعی بودن و نیازهایی که داریم همواره در تلاش هستیم با دیگران در تعامل باشیم. دوست داریم دیگران ما را درک کنند، نیازهایمان را بشناسند و به ارزش‌ گذاری‌ هایمان احترام بگذارند اما یک مانع بزرگ مانع دستیابی ما به این هدف ارزشمند و حیاتی است: فیلترهای ذهنی.
ذهن تمام انسان‌ ها بر اساس تجربیات گذشته، باورها و ارزش‌ هایی که در مسیر زمان به‌ دست آورده‌ اند، فیلترهایی در ذهن خود ایجاد کرده‌ اند و تمام رویدادها و اتفاقات را از منظر این فیلترها می‌ نگرند. همه ما در تعاملات خود دچار اشتباه پیش ‌قضاوت ‌کردن می‌ شویم و دنیا را تنها از منظر ارزش‌ ها و اصول فکری خود ارزیابی و تحلیل می‌ کنیم.

فقدان آگاهی ما از این فیلترهای ذهنی (در خودمان و دیگران) و ناشناخته ماندن منظور و افکارمان از یکدیگر، به صورت مداوم بر مشکلات اجتماعی ما چه در محیط کار و چه در محیط خانواده می‌ افزایند و ما را بیش از پیش به سمت افسردگی و ناامیدی پیش می‌ برند.
اما جایی برای ناامیدی نیست. کتاب دیگران را درک کنید شما را با ساختارهای ناخودآگاه ذهن، فیلترهای ذهنی و کارکردهای احساسی مغز آشنا ساخته و روش‌ های برخورد صحیح با این فرآیندها را یادتان خواهد داد.
این کتاب 5 راز طلایی برقراری ارتباط صحیح با دیگران را به شما آموزش داده و با بیان مثال‌ هایی کاربردی و قابل درک، رفتارها، تصورات و ذهنیت‌ های غلط مردم را آشکار خواهد ساخت.
شما با خواندن این کتاب ارزشمند و کارا، یاد خواهید گرفت خود را به دیگران به صورت صحیح معرفی کنید، تفاوت‌ هایتان با دیگران را به فرصت‌ هایی برای پیشرفت و موفقیت تبدیل نمایید و راهکارهای آگاهی از نیازها و خواسته‌ های دیگران را فراگیرید.

اهداف کتاب:
ـ آشناسازی افراد با کارکردهای ذهن در تحلیل و ارزیابی اتفاقات و روابط
ـ آموزش مهارت‌ های پایه‌ای در برقراری ارتباط و تعامل صحیح با دیگران
ـ آشناسازی افراد با روش‌ های درک دیگران و تغییر دادن اشتباهات و رفتارهای نادرست آنها
ـ توانمندسازی افراد در شناخت اشتباهات ذهنی و رفتاری خود و اصلاح آنها در جهت برقراری ارتباط‌ های مؤثر
ـ توانمندسازی افراد در شناخت ارزش‌ ها و باورهای متنوع افراد در جامعه
ـ توانمندسازی افراد در لذت بردن از زندگی و تعامل با انسان‌ ها

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ابوعطا-مشتاق

مشخصات

موضوع
انگیزشی و موفقیت
مولف
بوردلی دی، فلکسینگتون
ناشر
ابوعطا
مترجم
مهسار مشتاق
شابک
9789641701538
تعداد صفحات
80
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
انگیزشی و موفقیت
مولف
بوردلی دی، فلکسینگتون
ناشر
ابوعطا
مترجم
مهسار مشتاق
شابک
9789641701538
تعداد صفحات
80
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود