افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدل های کسب و کار مجازی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ارین بریدر، اسکیل سودرلیند، آنکی مالم‌بورگ
ناشر
آوند دانش

ایده عالی برای تأسیس شرکت جدید دارید! آیا با مسائل و مشکلات اساسی در استارت‌آپ و توسعة کسب‌وکارتان مواجه هستید؟ این کتاب متمرکز بر شرکت‌های توسعۀ فناوری می‌باشد و راهنمایی‌ها، پیشنهادات و مشوق‌هایی در راستای استفاده از پتانسیل‌ها در قالب شرکت مجازی ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
‎ریال550,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

این کتاب شامل نقطه‌نظرات کلیدی در مورد نحوۀ فعالیت اینگونه شرکت‌هاست که به صورت یک ساختار جامع و کامل بیان‌شده است. در ادامه مزیت‌های استفاده از قالب شرکت مجازی و همچنین ریسک‌های مربوط به آن نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. در اینجا قالب شرکت مجازی برای شرکت‌های کوچک با هستۀ مرکزی محدود در نظرگرفته شده است. توسعۀ شرکت از طریق اتحاد راهبردی با تأمین‌کنندگان منابع خارجی صورت می‌گیرد. در این‌حالت، استفاده از منابع مالی از طریق ایجاد محصولات مقرون به صرفه به عنوان خروجی فعالیت‌های شرکت، امکان‌پذیر می‌شود. جذابیت قالب شرکت مجازی در مرحلۀ استارت‌آپ شرکت است، که ادامۀ فعالیت به صورت مجازی ادامه داشته و یا شرکت توسعه‌یافته و به شرکت سنتی تبدیل می‌شود

نکات کلیدی:

    • ارائۀ نمای کلی از فعالیت‌های کلیدی شرکت مجازی؛

    • توضیح و تشریح اهمیت و ضرورت ارتباطات مؤثر ذی‌نفعان با شرکت مجازی در جهت حصول اطمینان در کسب موفقیت

  • شامل پیشنهاداتی برای کارآفرینان در نحوة مدیریت مسائل و مشکلات راهبردی اصلی و متمرکز بر توسعۀ کسب‌وکار در شرکت مجازی

فصل 1  مقدمه
فصل 2  استارت‌آپ
فصل 3  ارتباطات و نظارت
فصل 4  توسعۀ کسب و کار
فصل 5  قراردادها
فصل 6  اهمیت هوش و زیرکی
فصل 7  مالکیت معنوی - پتنت
فصل 8  ارزش‌گذاری و مالی
فصل 9  خروج
فصل 10  مخاطره و پاداش
فصل 11  موارد مطالعاتی
واژه‌نامه
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آوند دانش-اکبری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ارین بریدر، اسکیل سودرلیند، آنکی مالم‌بورگ
ناشر
آوند دانش
مترجم
مرتضی اکبری، هومان تامپی
شابک
978-600-9679-61-4
تعداد صفحات
163
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ارین بریدر، اسکیل سودرلیند، آنکی مالم‌بورگ
ناشر
آوند دانش
مترجم
مرتضی اکبری، هومان تامپی
شابک
978-600-9679-61-4
تعداد صفحات
163
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود