کتاب بازاریابی خدمات مالی راهنمای بین المللی اصول و عمل
کتاب بازاریابی خدمات مالی راهنمای بین المللی اصول و عمل اثر کریستین انو، نایجل وایت ترجمه مهدی جلالی نشر ادیبان روز منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب بازاریابی خدمات مالی ترجمه کاملی است از اثر پر ارزش کریستین انو و نایجل وایت به نام Financial Services Marketing که تحت عنوان بازاریابی خدمات مالی از طرف انتشارات ادیبان روز در اختیار علاقه مندان به موضوع بازاریابی و خدمات مالی قرار می گیرد.
هدف این کتاب، شرح و تحلیل جالب و مبسوطی از مدیریت معاصر خدمات مالی و ارائه ی ابزاری برای تصمیم گیری در زمینه ی مدیریت مالی می باشد. کتاب هر دو بعد تئوریکی و کاربردی را در 3 بخش اصلی - بستر و استراتژی، جذب مشتریان، و توسعه مشتریان و در 17 فصل پوشش می دهد.
این کتاب در محیط متغیر کسب و کار خدمات مالی که روز به روز رقابتی هم می شود، می تواند به عنوان یک نمونه یا مرجع به شما کمک کند تا مسائل و فرصت های کسب و کار خود را شناخته و برندهای خود را به درستی ایجاد کرده و آن ها را مدیریت نمایید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کریستین انو، نایجل وایت
- ناشر
- ادیبان روز
- مترجم
- مهدی جلالی
- شابک
- 9786008190936
- تعداد صفحات
- 668
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید