افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
آلن دیب
ناشر
نشر نوین

کتاب برنامه بازاریابی یک صفحه ای اثر آلن دیب ترجمه محمد یوسفی منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال1,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

برای ساختن و اداره یک کسب و کار موفق، باید از انجام فعالیتهای بازاریابی تصادفی و پراکنده دست برداریم و از یک برنامه بازاریابی قابل اتکا و منسجم برای داشتن یک رشد پیوسته استفاده کنیم. به طور سنتی، تهیه یک برنامه بازاریابی، یک فرآیند سخت و زمان بر است و به همین دلیل هم به ندرت انجام می شود.

آلن دیب، که یک کارآفرین سریالی و بازاریاب موفق است، در کتاب «برنامه بازاریابی یک صفحه ای»، روش و ابزاری ساده و سریع برای ساخت برنامه بازاریابی در اختیار ما قرار می دهد. این برنامه، واقعا یک صفحه ای است و از 9 بخش تشکیل می شود. با کمک آن، به راحتی می توانیم مسیر بازاریابی خود را ترسیم کرده و آن را اجرا کنیم.

صرف نظر از اینکه تازه شروع کرده باشید یا یک کارآفرین با سابقه باشید، این کتاب و ابزار، به شما کمک می کند تا با سریع ترین و راحت ترین روش، یک برنامه بازاریابی مناسب و کاربردی برای رشد پایدار کسب و کارتان ایجاد نمایید.

برخی مفاهیم مهمی که در این کتاب پوشش داده شده اند:

  • چگونه مشتریان جدید جذب کنیم و چگونه از مشتریان فعلی، درآمد بیشتری کسب نمایید.
  • چرا تقلید از روش های بازاریابی شرکت های بزرگ باعث شکست شما خواهد شد و بهترین استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط چیست؟
  • یک فرآیند ساده و گام به گام برای ساخت برنامه بازاریابی اختصاصی کسب و کار شما که واقعا یک صفحه باشد.
  • چگونه رقبا را کنار بزنید و بهترین گزینه برای مشتریان صنعت خود شوید
  • چگونه با کمک رازهای بازاریابی واکنش مستقیم، با بودجه ای اندک، نتایجی عالی به دست آورید
  • چگونه قیمت های بالایی برای محصولاتتان در نظر بگیرید و در عین حال مشتریان قدردان شما باشند
  • و …
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نشر نوین-یوسفی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
آلن دیب
ناشر
نشر نوین
مترجم
محمد یوسفی
شابک
‫‭978-600-8738-33-6
تعداد صفحات
304
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
آلن دیب
ناشر
نشر نوین
مترجم
محمد یوسفی
شابک
‫‭978-600-8738-33-6
تعداد صفحات
304
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود