افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب همه ما عجیب و غریبیم ظهور قبایل و پایان نرمال

مرجع:
دسته بندی: علوم اجتماعی
مولف
ست گادین
ناشر
آموخته

معنای ثروت تغییر کرده و در دنیای امروز کسی ثروتمند است که بتواند تصمیم بگیرد و بر اطرافیانش (یا به قول ست گادین، روی قبیله‎اش) تأثیر بگذارد. ثروتمند بودن از نظر ست گادین، متفاوت بودن است. لازم نیست هواپیما یا کشتی اختصاصی داشته باشید تا ثروتمند شوید. کافی‌ست متفاوت و عجیب‎وغریب باشید.

ادامه مطلب
‎ریال480,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

دوران نرمال بودن به سر رسیده است. همه‎ی ما به نوعی عجیب‎وغریب هستیم. برخی به صورت مادرزاد و ژنتیکی، و برخی نیز خودخواسته مسیر عجیب‌وغریب بودن را انتخاب کرده‎ایم. اما در این کتاب صحبت درباره‎ی کسانی‌ست که خودشان تصمیم گرفته‎اند از توده‎ی مردم جدا شوند و نرمال بودن را کنار بگذارند.
این کتاب درباره‌ی پایان عصر بازار انبوه است. درباره‌ی پایان سیاست‌های انبوه، تولید انبوه، خرده‌فروشی انبوه و حتی آموزش انبوه. انبوه در حال احتضار است. اگر می‎خواهیم در دنیای امروز به سمت موفقیتِ بیشتر پیش برویم، و اگر کسب‎وکاری داریم که نیازمند بهبود و توسعه است، باید بازار انبوه را فراموش کنیم و عجیب‎وغریب‎ها را دریابیم. ست گادین در این کتاب به ما نشان می‎دهد چگونه می‎توانیم با فراموش کردنِ نرمال بودن و رفتن به سمت عجیب‎وغریب‎ها موفق شویم.
ست گادین نویسنده‎ی هجده کتاب پرفروش بین‌المللی است که به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شد‌ه‌اند. او شیوه‎ی تفکر مردم درباره‎ی بازاریابی و کار کردن را تغییر داده است. سِت در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیر‌عامل شرکت «Squidoo.com» نیز هست. وبلاگ او نیز در زمره‌ی محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی در جهان محسوب می‌شود. گادین پیش از کارش به‌عنوان نویسنده و وبلاگ‎نویس، معاونت بازاریابی مستقیم در یاهو را نیز تجربه کرده است.
کتاب پیش رو و «قبایل» را می‎توان به نوعی پیش‎نیاز یکدیگر دانست. اگر هنوز «قبایل» را نخوانده‎اید، پیشنهاد می‎کنم مطالعه‎ی آن را از دست ندهید. این دو کتاب به شما کمک خواهند کرد تا بهتر درباره‎ی خودتان، شرکت‌تان و تعامل با اطرافیان‌تان تصمیم بگیرید. رهبری قبیله را به دست بگیرید و پیروی از توده‎ی مردم را فراموش کنید. بعد از خواندن این کتاب نرمال بودن را کنار بگذارید؛ عجیب‎غریب باشید!

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آموخته-انصاری

مشخصات

موضوع
علوم اجتماعی
مولف
ست گادین
ناشر
آموخته
مترجم
امیر انصاری
تعداد صفحات
88
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
علوم اجتماعی
مولف
ست گادین
ناشر
آموخته
مترجم
امیر انصاری
تعداد صفحات
88
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود