کتاب قلاب شده

کتاب مهربان-اسداللهی

محصول جدید

چرا برخی از محصولات توجه گسترده‌ای به خود جذب می‌کنند؟ چه چیزی باعث می‌شود ما با محصولات خاصی تعامل داشته باشیم؟ آیا الگویی وجود دارد که نشان دهد چگونه فناوری‌ها ما را قلاب می‌کنند؟

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

261,000 ریال

-10%

290,000 ریال

مدیریت
نیل ایال، رایان هوور
امین اسداللهی، مریم عبدلی
کتاب مهربان
‫‬‮‭‭978-600-407-155-0‬
236
2
1397
رقعی
شومیز

«نیر ایال» در کتاب «قلاب شده؛ چگونه محصولاتی بر مبنای عادت مشتریان بسازیم؟» به این سوال‌ها پاسخ می‌دهد. ایال در این کتاب توضیح می‌دهد که جذب و قلاب کردن محصول یک فرایند چهار مرحله‌ای دارد که در محصولات بسیاری از شرکت‌های موفق به کار گرفته شده است. انجام این فرآیندها مشتری را تشویق می‌کند که به سمت قلاب محصول شما کشیده شود. همچنین این کتاب نشان می‌دهد که چطور کاربران را بدون نیاز به تبلیغات گسترده یا پیام‌های تهاجمی، دوباره و دوباره به سمت محصولتان برگردانید.

کتاب قلاب شده، بر اساس سال‌ها تحقیق، مشاوره و تجربه عملی ایال نوشته شده است. این کتاب برای مدیران محصول، طراحان، بازاریابان، بنیانگذاران کسب‌وکار و هر کسی که می‌خواهد بداند چگونه محصولات بر روی رفتار ما تاثیر می گذارد، نوشته شده است.

نوشتن نقد و نظر

کتاب قلاب شده

کتاب قلاب شده

چرا برخی از محصولات توجه گسترده‌ای به خود جذب می‌کنند؟ چه چیزی باعث می‌شود ما با محصولات خاصی تعامل داشته باشیم؟ آیا الگویی وجود دارد که نشان دهد چگونه فناوری‌ها ما را قلاب می‌کنند؟

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

مــحصولات مرتبط