افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی دهان به دهان

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
اندی سرنویتز
ناشر
سیته

چگونه میتوانید به آسانی پیام خود را از طریق مردم انتقال دهید؟ 

به گفتگوی روزانه‌ی مردم وارد شوید.
 مردم عاشق حرف زدن هستند.
 مردم درباره‌ی کالا و خدمات حرف می‌زنند. درباره‌ی رنگ مو، خودرو، رایانه، ساندویچ، مواد شوینده و یا تمام چیزهایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
‎ریال1,100,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

همین حالا هم مردم دارند درباره‌ی شما و کالایی که می‌فروشید، حرف می‌زنند. شاید دارند به تندی آن را نقد می‌کنند، شاید هم بسیار مثبت؛ این که چقدر کالا و یا خدمات شما را دوست دارند و دوستانشان هم حتماً باید آن را امتحان کنند. بازاریابی شفاهی یعنی به دست آوردن همین گفتگوی مثبت.
 بازاریابی شفاهی درباره‌ی مردم واقعی است و این که چرا این مردم واقعی می‌خواهند درباره‌ی شما و کالایی که ارائه می‌کنید، حرف بزنند. اگر بیاموزید که چگونه مشتریان خود را واقعاً راضی و خوشحال کنید، به چیزی بیش از این نیاز نخواهید داشت.
 بازاریابی شفاهی 4 قانون دارد:
 1- جلب توجه کنید.
 2- پیامتان را آسان کنید.
 3- مردم را راضی کنید.
 4- اعتماد و احترام کسب کنید.
بازاریابی شفاهی هیجان‌انگیز است، هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد، پولساز است و کالاها و خدمات را جالب‌تر می‌کند.
 کتاب بازاریابی شفاهی به ظاهر درباره‌ی یک تکنیک یا شگرد خاص بازاریابی است، ولی در واقع، فلسفه‌ای جدید در تجارت است. این فلسفه‌ی جدید، چیزی جز صداقت و قدردانی و چگونگی خوشحال کردن مردم نیست.
 این کتاب برای هر کسی که چیزی برای فروش داشته باشد، مناسب است. ارائه‌ی روش و راهکاری است که کالا و شرکت شما را موضوع بحث مردم می‌کند. چگونه می‌توان سوژه‌ی داغ بحث‌ها و گفتگوها شد؟ 
کتاب پر است از ایده‌های ارزان و کارهای کم خرجی که می‌توانید با کمک آنها بازاریابی شفاهی را شروع کنید. 
پس از خواندن کتاب می‌توانید دست به کار شوید و یک تبلیغ کلامی پر و پیمان راه بیندازید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-بهمنیار

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
اندی سرنویتز
ناشر
سیته
مترجم
سنبل بهمنیار
تعداد صفحات
259
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
اندی سرنویتز
ناشر
سیته
مترجم
سنبل بهمنیار
تعداد صفحات
259
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود