افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی بازرگانی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
باب د ویت ،رون میر
ناشر
کتاب مهربان

کتاب استراتژی بازرگانی اثر باب ویت، رون میر ترجمه مهدی ابراهیمی، سعید عباس نژاد نشر کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,300,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

مدیریت پارادوکس های استراتژی برای خلق مزیت رقابتی

مقدمه مترجمان:

انتخاب کتاب حاضر برای ترجمه ، در حقیقت ناشی از عدم توافق گسترده جریان و مدیران ، پژوهشگران و نظریه پردازان حوزه مدیریت راهبردی در مورد مفاهیم اصلی و عمده این حوزه ، مانند چیستی راهبرد، محتوای راهبرد و زمینه های اثرگذار بر راهبرد ، چگونگی راهبردسازی بوده است. به عبارت دیگر دلیل اصلی ترجمه کتاب این است که با مروری بر تجارب منتشر شده فعالان حوزه مدیریت راهبردی و همچنین ادبیا علمی این رشته می توان دریافت که در مورد مفاهیم اساسی پیش گفته ، دیدگاه های متعدد و متنوعی مطرح شده و عدم توافق ها به اندازه ای ژرف است که حتی الامکان ارائه تعریفی واحد از واژه راهبرد که مورد اجماع مجریان و محققان باشد، تاکنون میسر نشده است. کتاب حاضر که به عدم توافق ها اذعان دارد و اندیشیدن و نقد دیدگاه ای مختلف را در قالبی پارادوکسیکال بیان می کند، به منظور استفاده مدیران، محققان، دانشجویان و علاقمندان به مباحث حوزه مدیریت راهبردی به ویژه مدیران و صاحبان کسب و کارها ترجمه شده است.

سرفصل ها :

بخش اول: راهبرد

فصل 1: دیباچه 

فصل 2: خلق راهبرد

فصل 3: چشم انداز و ماموریت سازی

بخش دوم: محتوای رهبرد

فصل 4: راهبرد سطح کسب و کار

فصل 5: راهبرد سطح شرکت

فصل 6: راهبرد سطح شبکه

بخش سوم: فرآیند راهبرد

فصل 7: شکل گیری راهبرد

فصل 8: تغییر راهبردی

فصل 9: نوآوری راهبردی

بخش چهارم: زمینه راهبرد

فصل 10: زمینه صنعت

فصل 11: زمینه سازمانی

فصل 12: زمینه بین المللی 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-ابراهیمی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
باب د ویت ،رون میر
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
مهدی ابراهیمی
شابک
9786004071857
تعداد صفحات
584
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
باب د ویت ،رون میر
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
مهدی ابراهیمی
شابک
9786004071857
تعداد صفحات
584
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود