کتاب مقدمه ای بر بازاریابی رسانه های اجتماعی
با ظهور اینترنت، حجم رو به افزایش پیامهای بازاریابی، توانایی اعتبارسنجی را در مصرفکنندگان تقویت نموده و آنها را در همه کانالها مجهز به حواس پیچیده و سواد بازاریابی میکند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
شبکه جهانی اینترنت و رسانه های اجتماعی موقعیت سنتي بازاريابي را عمیقا تحت تأثیر قرار داده و بازارهای شبکهای بسیار سریعتر از بازارهای سنتی قابلیت سازماندهی خود را پیدا میکنند؛ به مدد رسانههاي اجتماعي، بازارها هوشمندتر و آگاه تر شده و طالب کیفیت بالاتری از بنگاههای تجاری فعال در خود شدهاند. در حوزه بازاریابی رسانههای اجتماعی با توجه به ماهیت پویا، منعطف و خلاق رسانه دنبالهروی از استراتژیهاي بازاریابی سنتي كارآمد نبوده و سازمانها بايد خود را به دانش جديد رسانهاي مجهز نمايند. از بسیاری جهات، رسانه اجتماعی همان چیزی است که توسط شرکتکنندگان در آن ادراک ميشود.
مشخصات
- مولف
- آلن چارلزورث
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- حسین نوروزی، رقیه تیمور فامیان، سعید محمدی
- شابک
- 978-600-407-143-7
- تعداد صفحات
- 252
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید