افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت تیم های مجازی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
بی آلت بولمن
ناشر
بازاریابی

شما با خواندن این کتاب، یاد می‌گیرید که چگونه تیمی کاری را که دور از هم هستند و از طریق اینترنت با هم ارتباط دارند، به بهترین شکل اداره کنید و به موفقیت واقعی و چشمگیر در کار برسید.

ادامه مطلب
‎ریال120,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

در بسیاری از پست‌های سازمانی، دیگر نیازی نیست به فردی برای پرکردن آن پست بیندیشید که از نظر محل زندگی تا بالاترین حد ممکن در دسترس باشد. فرد منتخب شما برای یک پست سازمانی می‌تواند در آن سوی دنیا زندگی کند؛ ولی در شرکت شما در ایران کار کند و از شما حقوق بگیرد؛ بدون اینکه نیازی باشد که محل زندگی خود را هر روز ترک کند و به سازمان شما بیاید. جالب این‌جاست که آمارها حکایت از آن دارند که کارآیی این همکار دور دست هم در بسیاری از موارد بهتر از کارکنانی‌ست که هر روز در سازمان ما حضور فیزیکی دارند.

تا چند سال پیش چنین پدیده‌ای در کسب‌وکار، رویایی‌تر از آن بود که واقعی محسوب شود، ولی امروز بیش از همه‌ی دوران‌ها ممکن و بدیهی‌ست. در بسیاری از سازمان‌هایی که توسعه و گسترش فعالیت‌ها را تجربه کرده‌اند، در نوع تعامل نیروهای انسانی در برخی موارد روابطی بحران‌زا و سخت رقم خورده، ولی حالا با وجود ابزارهای ارتباطی این مهم تا حدود زیادی رفع شده است. اما تن‌دادن به شرایط تیم مجازی، همه لطف و حُسن و کارآیی نیست. تیم‌های مجازی از جنبه‌های دیگر فضایی برای بروز سوءتفاهم‌ها و نبود شفافیت در سازمان پدید می‌آورند که اگر به درستی مدیریت نشود، جنبه‌های منفی ساخت تیم مجازی بر ویژگی‌های مثبت آن غلبه می‌کند. دکتر بولمن در این کتاب به دنبال پاسخ دادن به این مساله‌ی مهم است و راهکارهایی را مطرح می‌کند که می‌تواند شالوده‌ای قوی از یک تیم مجازی کارآمد را برای یک سازمان به وجود آورد.

از جهاتی می‌توان ادعا کرد که ساخت تیم مجازی برای بسیاری از کسب‌وکارها سرنوشتی محتوم محسوب می‌شود و اگر از آفت‌های پنهان ساخت تیم مجازی غفلت شود، این سرنوشت محتوم شاید چندان خوشایند و تحول‌آمیز نباشد. از آنجا که این کتاب، راهکارهای اصلی ساخت تیم مجازی بر مبنایی صحیح و اصولی را توضیح می‌دهد، خواندن آن برای همه‌ی کارآفرینان و رهبران و مدیران سازمانی، نه یک انتخاب که یک ضرورت محسوب می‌شود.
دورکاری ، هزینه اداره‌ی کسب‌و‌کارتان را به شکل حیرت انگیزی کاهش می‌دهد. راهکارهای آن را در این کتاب مهم یاد بگیرید

در عصر انفجار ارتباطات و اطلاعات که هر روز تکنولوژی‌های نوینی در حوزه‌های گوناگون عرضه می‌شوند و ارتباطات را آسان‌تر از قبل می‌کنند، پرداختن به چند و چون ساخت یک تیم مجازی که از طریق کانال‌های ارتباطی تکنولوژیک، کارها را پیش می‌برند و به سرانجام می‌رسانند، شاید از نان شب برای کسب‌وکارها واجب‌تر باشد. خیلی از کارشناسان برتر اقتصادی، حلقه‌ی مفقوده‌ی توسعه‌ی اقتصادی ایران را نبود بهره‌وری می‌دانند و ناگفته پیداست که حرکت به سمت ساخت تیم‌های مجازی، می‌تواند اقدامی موثر و چشمگیر در پوشاندن خلاء بهره‌وری در اقتصاد ایران و در میان کسب‌وکارهای ایرانی باشد. در واقع، مدیریت تیم‌های مجازی موضوعی مختص تیم‌های نرم‌افزاری نیست. این موضوع با توجه به گسترش تکنولوژی‌های ارتباطی، نیاز هر کسب‌وکاری می‌تواند باشد که حتی فاصله‌ی خود را با کسب‌وکارهای دیجیتال بسیار دور می‌بیند. تکنولوژی‌های ارتباطی مفهوم تیم‌سازی برای کسب‌وکار و نیز نیروی انسانی سازمانی را دچار تحولات بنیادین کرده‌اند.

طلایی‌ترین راه‌های دورکاری

دکتر سعید یاوری مترجم این کتاب مهم در پیشگفتار کتاب نوشته است : «در جریان کنفرانس جهانی مدیریت در تهران فرصتی فراهم شد تا با دکتر بولمن آشنا شوم. او یکی از مدیران گوگل بود و در سخنرانی خود موضوعی را مطرح کرد که برای سال‌ها دغدغه‌ی من در بخش نرم‌افزاری شرکتم محسوب می‌شد. همیشه این سوال را داشتم که چرا گروه‌های خلاق نرم‌افزاری شرکت ما آن‌چنان که باید با هم نمی‌سازند وحرکت تیمی‌شان با وجود سرمایه‌گذاری‌هایی که از هر لحاظ روی آن‌ها می‌شود، به نتیجه‌ی مطلوب نمی‌رسد. در حاشیه‌ی همایش فرصتی شد تا این موضوع را با دکتر بولمن مطرح کنم. او مرا به کتابی ارجاع داد که در این زمینه نوشته بود. آن کتاب، همین کتابی‌ست که هم‌اکنون در دستان شماست و مشغول مطالعه‌اش هستید.»

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نگاه نوین-یاوری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
بی آلت بولمن
ناشر
بازاریابی
مترجم
سعید یاوری، مهتاب خسروشاهی
شابک
978-600-92936-7-4
تعداد صفحات
122
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
بی آلت بولمن
ناشر
بازاریابی
مترجم
سعید یاوری، مهتاب خسروشاهی
شابک
978-600-92936-7-4
تعداد صفحات
122
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود