کتاب بازاریابی یکپارچه

دانش ماندگار عصر-رودپشتی

محصول جدید

بازاریابی یکپارچه (پارادایم ترکیبی بازاریابی حاکم بر دنیای کسب و کار امروز) عنوان کتابی است از میثم شفیعی رودپشتی که در 213 صفحه و توسط انتشارات موسسه انتشاراتی دانش ماندگار عصر در سال 1396 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب بازاریابی است.

150,000 ریال

مدیریت
میثم شفیعی رودپشتی
دانش ماندگار عصر
978-600-7317-83-9
214
1
1396
وزیری
شومیز

در فصل نخست، به شرح و بسط ارتباطات بازاریابی پرداخته­ایم. شناسایی بازار هدف و مصرف­کننده، بستر لازم برای برقراری ارتباطات و فعالیت­های بازاریابی را فراهم می­کند. از این­رو درصدد برآمدیم تا با توجه به اهمیت موضوع، دومین فصل کتاب را به این بحث، اختصاص دهیم تا مقدمه­ای باشد برای بحث پیرامون شناخت رفتار مصرف­کننده در فصل بعدی، کسی که همه برنامه­ریزی­ها و اقدامات برای دستیابی به او انجام می­شود. پیشرفت­های شگرف فناوری، مجاری ایجاد ارتباط با مخاطبان را دچار تحولی شگرف ساخته­است. رسانه­های نوین ضمن دگرگون کردن ماهیت ارتباطات، بر سرعت و دقت آن افزوده و جایگاه ویژه­ای در دنیای امروزین کسب و کار برای خود بنا کرده­اند. این موضوع، محتوای فصل چهارم را تشکیل می­دهد. آشکار است که تمام موارد پیش گفته در صورتی منجر به تحقق یافتن اهداف خواهند شد که بر مبنای یک استراتژی مستحکم و صحیح، استوار شده باشند. در این کتاب فصلی را به منظور بررسی این مهم در نظر گرفته­ایم. در دو فصل نهایی به ترتیب، تبلیغات و روابط عمومی مد نظر قرار گرفته­اند. دو بالی که در کنار سایر ابزارهای بازاریابی به ایفای نقش مهم خود پرداخته و در عین حال، از تحولات ناشی از پیشرفت­های قرن اخیر، بی نصیب نبوده­اند.

نوشتن نقد و نظر

کتاب بازاریابی یکپارچه

کتاب بازاریابی یکپارچه

بازاریابی یکپارچه (پارادایم ترکیبی بازاریابی حاکم بر دنیای کسب و کار امروز) عنوان کتابی است از میثم شفیعی رودپشتی که در 213 صفحه و توسط انتشارات موسسه انتشاراتی دانش ماندگار عصر در سال 1396 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب بازاریابی است.

مــحصولات مرتبط