ارزان شد! کتاب روان شناسی مصرف کننده

کتاب روان شناسی مصرف کننده

مهربان-مهیمنی

محصول جدید

روان‌شناسی مصرف‌کننده در دنیای رسانه‌های اجتماعی به دنبال آن است که اهمیت نظریه و پژوهش روان‌شناسی مصرف‌کننده را در درک دنیای رسانه‌های اجتماعی ــ که تبدیل به جزئی کلیدی در زندگی اجتماعی و اقتصادی اکثر افراد شده است ــ نشان دهد.

240,000 ریال

-20%

300,000 ریال

مدیریت
کلودیو دیموفت،کرتیس هاوت وت،ریچارد یالچ
کامبیز حیدرزاده،مرجان مهیمنی
مهربان
9786004071208
472
1
1396
وزیری
شومیز

. علی‌رغم پذیرش سریع و گسترده رسانه‌های اجتماعی از سوی مصرف‌کنندگان، تحقیقات بسیار محدودی درباره استفاده افراد از این رسانه‌ها و تاثیرات آن بر سازمان‌ها و جامعه انجام پذیرفته و به‌صورت پراکنده منتشر شده است. این امر سبب شده افرادی که به دنبال آشنایی با این موضوعات یا درک عمیق‌تر مسائل مربوط به آن هستند در پیدا کردن اطلاعات مرتبط با مبنای علمی به مشکل برخورد کنند.

این مجموعه که شامل رشته‌های مختلف کار دانشگاهی در زمینه رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال است، در چهار بخش وسیع سازماندهی شده است. بخش 1 به بررسی رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان شکل جدیدی از ارتباطات شفاهی می‌پردازد که همواره موثرترین تکنیک بازاریابی بر روی مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید. همچنین، در این بخش، دلایل انگیزشی اینکه چرا رسانه‌های اجتماعی تا این حد قدرت و جاذبه دارند، بیان می‌شود. بخش 2 به بررسی تاثیر روی آوردن مصرف‌کنندگان به رسانه‌های اجتماعی بر تلاش‌های ساخت نشان­های تجاری و تبلیغات بازاریابان و چگونگی حفظ درگیری مصرف‌کننده در طول این فرایند می‌پردازد. بخش 3 مبحث رسانه‌های اجتماعی را از دیدگاه روش‌شناختی بررسی و مشخص می‌کند که پژوهش‌های مصرف‌کننده با استفاده از داده‌های بزرگ چه تاثیری بر روش‌های نوین جمع‌آوری بازخورد مصرف‌کنندگان و اندازه‌گیری احساسات مصرف‌کنندگان داشته است و بالاخره بخش 4 رفاه مصرف‌کننده و تاثیرات سیاست عمومی، از جمله حریم خصوصی و نگرانی مصرف‌کنندگان محروم را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نوشتن نقد و نظر

کتاب روان شناسی مصرف کننده

کتاب روان شناسی مصرف کننده

روان‌شناسی مصرف‌کننده در دنیای رسانه‌های اجتماعی به دنبال آن است که اهمیت نظریه و پژوهش روان‌شناسی مصرف‌کننده را در درک دنیای رسانه‌های اجتماعی ــ که تبدیل به جزئی کلیدی در زندگی اجتماعی و اقتصادی اکثر افراد شده است ــ نشان دهد.

مــحصولات مرتبط