کتاب مبانی مدیریت بازاریابی
اين كتاب در زمينه بازاريابي مطالب چشمگيري ارائه مي كند، زيرا متن و ساختار تصويري از تغييرات رخ داده در تئوري عمل »ارائه مي كند
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در اين كتاب با شرايط حاكم بر بازار در سده بيست و يكم درباره اين سرفصلها بحث مي شود:
تهيه برنامه ها و تدوين استراتژي هاي بازاريابي
تأكيد بر ديدگاه هاي ژرف در فعاليت هاي بازاريابي و توجه خاص به نتيجه آن ها (عملكردها)
ايجاد تقويت رابطه با مشتريان
تقويت نام و نشان هاي تجاري
طرح ريزي يا تعيين شكل مناسب آنچه به بازار عرضه مي شود (محصولات)
ایجاد ارزش مورد نظر مشتريان و آگاه ساختن آن ها از آن ها
توجه خاص به رشد براي دوره هاي بلندمدت
مشخصات
- مولف
- فیلیپ کاتلر
- ناشر
- ترمه
- مترجم
- علی پارساییان
- شابک
- 978-964-7893-43-5
- تعداد صفحات
- 626
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید