افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب هنر مشارکت آفرینی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
جیم هودان
ناشر
سازمان فرهنگی فرا


فهرست مطالب:

بخش 1 : منظوراز «مشاركت» چيست؟
بخش 2 : درّه عدم مشاركت
بخش 3 : شش كليد مشاركت
بخش 4 : فرآيند مشاركت استراتژيك

ادامه مطلب
‎ریال145,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

فرازهايي از كتاب:

آمار سازمان گالوپ هشدار دهنده است. در آمريكا نزديك به سه چهارم كاركنان در كار مشاركت فعال ندارند. و اين عدم مشاركت هرساله هزينه اي بالغ بر 300 ميليارد دلار بابت بهره وري از دست رفته، به اقتصاد اين كشور تحميل مي كند.

اگر رهبران به نبوغ كاركنان باور داشته باشند و به آن ها اجازه تفكر درباره تصوير بزرگ را بدهند، كاركنان با مشاركت خود كسب و كار را متحول خواهند كرد... غيرممكن است در سازماني كه از افراد خواسته مي شود فقط كارشان را انجام دهند، بخواهيم بزرگ بيانديشند. آن ها بايد تصوير بزرگ كسب و كار و اهداف كلي آن را درك كنند...

كاركنان مي خواهند در متن داستان باشند. كاركنان مشاركت داده شده احساس مي كنند هر آنچه انجام مي دهند در زندگي ساير افراد تفاوت ايجاد مي كند... رهبران بايد به كاركنان اجازه دهند در حل پازل هاي كسب و كار نقشي فعال داشته باشند. افراد نمي خواهند به آنها گفته شود كه چگونه فكر كنند... در ورزش يا كسب و كار، افراد مي خواهند در بازي حضور داشته باشند و دوست ندارند همانند تماشاگران كنار بنشينند. آن ها مي خواهند بخشي از سفر كسب و كار باشند.

رهبران ماه ها وقت صرف تدوين استراتژي مي كنند و سپس آن را در جعبه استراتژي قرار مي دهند و به سمت كاركنان روانه مي كنند. سپس مي پرسند چرا كاركنان درباره استراتژي هيجان زده و متحير نمي شوند. كاركنان نمي توانند درك كنند كه استراتژي چقدر حياتي است، زيرا نمي دانند در تدوين آن چه اتفاقي افتاده است... شايد بزرگترين چيزي كه در سازمان ها فراموش كرده ايم اين است كه برجسته ترين استراتژي نيز بي ارزش است اگر!، كاركنان نتوانند پذيراي آن بوده و در آن مشاركت كنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
فرا-عیسی خانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
جیم هودان
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
احمد عیسی خانی
تعداد صفحات
281
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
جیم هودان
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
احمد عیسی خانی
تعداد صفحات
281
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود