کتاب بازاریابی عصبی و اصول اخلاقی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
که در آن مغز، جهت تسریع فرایند تصمیم گیری، از کلید های میانبر استفاده می کند. تمرکز اصلی بازاریابی عصبی، احساسات مرتبط با فرایند تصمیم گیری می باشد، و از این دانش جهت پیاده سازی طرح بازاریابی مؤثر و کارآمد استفاده می کند. این دانش در طراحی محصول، تبلیغات، قیمت گذاری، طراحی فروشگاه و در یک کلام بهبود تجربه مصرف کننده به کار گرفته می شود.
در واقع این رشته، یک میان رشته است که با علم اقتصاد، علوم اعصاب و عصب شناسی، رفتار مصرف کننده و روانشناسی ادراکی، هم پوشانی دا
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مقدسه محمدیان، بهاره کوهمره حسینی، احسان محمودی
- ناشر
- ادیبان روز
- شابک
- 978-600-8190-66-0
- تعداد صفحات
- 264
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید