کتاب اصول دراکر
کتاب «اصول دراکر» The Essential Drucker جوهره شصت سال اندیشه و تجربه اسطوره مدیریت نوین
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
• مدیران هنوز با این واقعیت روبهرو نشدهاند که قدرت زیادی دارند و قدرت باید حساب پس بدهد و باید مشروع باشد.
• اولین نشانه افول یک صنعت فقدان جذابیتش برای کارکنان شایسته، توانا و بلندپرواز است.
• بحرانهای تکراری، عارضهای ناشی از شلختگی و تنبلی است.
• حفظ افراد نامناسب در شغلی که نمیتوانند انجام دهند، محبت نیست؛ بیرحمی است.
• یک شرکت سالم، یک دانشگاه سالم، یا یک بیمارستان سالم نمیتواند در جامعه بیمار ادامه حیات دهد.
• مشتری «محصول» نمیخرد، بلکه آنچه را که محصول برایش انجام میدهد میخرد.
• یک شخص در کسب نتیجه شکست میخورد، زیرا بیادب است. حتا افراد باهوش هم اغلب درک نمیکنند ادب، «روغن روانساز» یک سازمان است.
• فرصتهای نوآوری با توفان بهوجود نمیآیند، بلکه مانند نسیمی میوزند.
• چون قصد واحد تجاری خلق مشتری است، بنابراین فقط دو کار اصلی دارد:
بازاریابی و نوآوری.
• اگر شاخصه قرن بیستم، تحولات اجتماعی بود، قرن بیستویکم باید قرن نوآوریهای اجتماعی و سیاسی باشد.
• شرکتها در جامعه و اجتماع موجودیت پیدا میکنند، لذا باید از عهده مسئولیتهای اجتماعی نیز بر آیند و دستکم مسئولیتهایی را برای تاثیرگذاریشان بر محیط زیست بهعهده گیرند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پیتر دراکر
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- علی شیرازی
- شابک
- 9786006092386
- تعداد صفحات
- 427
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید