ارزان شد! کتاب طراحی خدمات کسب و کار

کتاب طراحی خدمات کسب و کار

کتاب مهربان-اسداللهی

محصول جدید

کتاب طراحی خدمات کسب و کار قصد دارد زبانی رسمی را برای استفاده به هنگام بحث در مورد خلق و مدیریت خدمات ارائه بدهد. کتاب پیش رو بر سه بخش اصلی که بسیار مهم هستند تمرکز دارد و برای کمک به توصیف خدمات و بحث در مورد آن اصطلاحاتی را در هر بخش معرفی می‌کند.

270,000 ریال

-10%

300,000 ریال

مدیریت
بن ریسون، لاورانز لاولی، مروین براندفلو
امین اسداللهی، شاهین دشتستانی نژاد
کتاب مهربان
978-600-407-136-9
240
1
1396
وزیری
شومیز

اولین بخش حرکت نامیده می‌شود. حرکت مختص خدمات است و برای درک طراحی و مدیریت خدمات بسیار مهم است. حرکت به معنای حرکت در حین خدمت‌رسانی است که ممکن است شامل حرکت مشتری در مسیر خود باشد از زمانی که برای نخستین بار از ارائه خدمات اطلاع پیدا می‌کند تا زمانی که آن را خریداری یا استفاده می‌کند و روزی که احتمالا خدمات را ترک می‌کند.

بخش دوم ساختار است. اهمیت ساختار به دلیل سلسله مراتبی بودن خدمات است – آنها از بخش‌های مختلف فراوانی ساخته شده‌اند که در کنار هم قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال، خدمات اتوبوس ترکیبی از وسایل نقلیه، راننده‌ها، جدول‌های زمان‌بندی، نرخ‌ها، و موارد فراوان دیگری است. برخلاف اجزای محصول، این عناصر همگی در تمام مدت حضور ندارند، بلکه در مقاطع مختلف ارائه خدمات می‌آیند و می‌روند.

بخش سوم، رفتار است. رفتار چیزی است که در تقاطع حرکت و ساختار اتفاق می‌افتد. مشتریان در کانال‌های مختلف چگونه رفتار می‌کنند و چه زمانی‌هایی کانال‌ها را تغییر می‌دهند؟ در موقعیت‌های مختلف یا در مراحل مختف زندگی چگونه رفتار می‌کنند؟ افراد داخل سازمان به هنگام تعامل با مشتریان یا بین خودشان چگونه رفتار می‌کنند؟ فن‌آوری‌ها چگونه رفتار می‌کنند؟ با قرار دادن رفتار داخل چارچوب حرکت و ساختار، می‌توانیم درک بهتری از رفتارهای کنونی مشتریان، کارکنان، یا فن‌آوری به دست آوردیم و همچنین می‌توانیم برای رفتارهای جدید نیز طراحی کنیم. چنانچه بتوانیم از طریق طراحی بر رفتارها تاثیر بگذاریم، آن زمان واقعا خواهیم توانست که بر عملکرد کسب و کار تاثیرگذار باشیم.

این کتاب را به همگی صاحب‌نظران عرصه بازاریابی خدمات، شرکت‌های فعال و علاقمندان به این حوزه تقدیم می‌کنیم. امیدواریم که این کتاب بتواند به آنچه در شرکت‌های موفق می‌گذرد را به‌عنوان الگویی جهت بهره‌برداری مناسب از تجارب آن‌ها در شرکت‌های ایرانی تبدیل نماید.

نوشتن نقد و نظر

کتاب طراحی خدمات کسب و کار

کتاب طراحی خدمات کسب و کار

کتاب طراحی خدمات کسب و کار قصد دارد زبانی رسمی را برای استفاده به هنگام بحث در مورد خلق و مدیریت خدمات ارائه بدهد. کتاب پیش رو بر سه بخش اصلی که بسیار مهم هستند تمرکز دارد و برای کمک به توصیف خدمات و بحث در مورد آن اصطلاحاتی را در هر بخش معرفی می‌کند.

مــحصولات مرتبط