افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب فروش به شرکت ها و سازمان ها

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
نیل رکهام
ناشر
بازاریابی

به گفته‌ نویسنده‌ کتاب، این هم کتابی است درباره‌ اینکه چگونه بیشتر بفروشیم. اما دو ویژگی، آن را از هزار کتاب دیگر که پیش از این درباره‌ی مذاکره‌ی فروش به چاپ رسیده‌اند، متمایز می‌کند: 1) موضوع این کتاب فروش به شرکتها و سازمانها است. 2) پایه‌ی مطالب این کتاب بر تحقیق استوار است.

ادامه مطلب
‎ریال2,400,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درواقع این نخستین بار است که نتایج بزرگترین پروژه‌ی تحقیقاتی که تاکنون در حوزه‌ی مهارتهای فروش انجام شده است، به چاپ می رسد. تیم نیل رکهم، در هوث وایت بیش از 35 هزار مذاکره‌ی فروش را ظرف مدت 12 سال تحلیل کرده تا بتواند شواهدی محکم ارائه کند.

در کوتاهترین عبارت می‌توان گفت که کلیدواژه‌های اصلی یا پایه‌ی بنیادی کتاب رکهم بر این عبارت استوار است که فروش به شرکتها و سازمانهای بزرگ از نوع فروشهای بزرگ است. به گفته‌ مولف کتاب، آنچه در یک فروش کوچک کار می‌کند، با بزرگ شدن اندازه‌ فروش به موقعیت شما آسیب می‌زند. آنچه ممکن است در یک فروش کوچک کار کند، چه بسا در یک فروش بزرگ، علیه شما کار کند! مولف از آغاز تا پایان کتاب، این عبارت را در قالبهای متعدد و متنوعی تکرار می‌کند؛ چرا که فروشندگان، به آنچه در فروش‌های کوچک آموخته‌اند، وفادار می‌مانند و نتیجه چیزی نیست به جز آنکه فروش را از دست می‌دهند.فهرست مطالب کتاب فروش به شرکتها و سازمانها:

فصل اول: رفتار فروش و موفقیت در فروش
فصل دوم: تمام کردن با تعهد گرفتن
فصل سوم: نیاز مشتری در فروش‌های بزرگ
فصل چهارم: روش اسپین
فصل پنجم: نشان دادن منافع در فروشهای بزرگ
فصل ششم: جلوگیری از بروز اعتراض
فصل هفتم: صحبتهای مقدماتی در شروع مذاکره
فصل هشتم: اجرای نظریه در عمل
ضمیمه‌ الف: ارزیابی مدل اسپین
ضمیمه‌ ب: مقیاس اندازه‌گیری نگرش به تمام کردن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-مروانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
نیل رکهام
ناشر
بازاریابی
مترجم
بابک مروانی
شابک
978-600-6982-68-7
تعداد صفحات
247
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
نیل رکهام
ناشر
بازاریابی
مترجم
بابک مروانی
شابک
978-600-6982-68-7
تعداد صفحات
247
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود