افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب ارتباط با رسانه ها

مرجع:
دسته بندی: خانه
مولف
فرهاد حسنی گوهرزاد
ناشر
ساکو
‎ریال360,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

بسیاری از اندیشمندان، هر دوره، عصر یا قرنی را به خاطر گستردگی و تحول دانشی از دانش‌های بشری، یا رشد و بالندگی جنبۀ خاصی از صنعت، دستاوردهای انسانی و یا انقلاب‌های فراگیر و تأثیر‌گذار، عنوانی خاص، همچون:

«دوران انقلاب صنعتی»، «عصر اتم»، یا «قرن فضا، لقب داده‌اند.

گرچه این گونه توصیف‌ها از نظرگاه فلسفی و جامعه‌شناختی، گاه خالی از مسامحه و مبالغه نیست؛ اما از سوی دیگر، به تعبیری «قولی است که جملگی برآنند»!

با این پیش‌فرض، به باور من، شناخت موضوعات و مقولاتی چون: افکار عمومی، فضای مجازی، روابط عمومی، رسانه‌های جدید و تاریخچه آنها و نیز، پیام‌های رسانه‌ای، تکنیک‌های رسانه‌ای، شناخت خبر و انواع آن، همچنین: مطالبی چون: انواع مقاله‌نویسی، گزارش‌نویسی، تیترشناسی و به همین سیاق؛ انواع گزارش‌نویسی و به‌ویژه، نقش روابط عمومی‌ها و ارتباط تنگاتنگ این مقوله با دیگر رسانه‌ها؛ پیش نیاز شناخت عصری است که مؤلفۀ اصلی و شاکلۀ اساسی و بنیادین آن در یک کلام «ارتباطات» در مفهوم کلّی و جزئی آن است. به همین خاطر، در روزگار ما، آگاهی از این گونه مقوله‌ها، برای رشد اجتماعی، بصیرت افزایی و به‌ویژه، «درک سواد رسانه‌ای» از اهمیتی خاص برخوردار است.

از آنجا که  «روابط عمومی» به عنوان موضوعی ویژه در ارتباطات و در پیوند با رسانه‌ها در زمان ما اهمیتی مضاعف یافته است؛ فاضل ارجمند جناب گوهرزاد در اثر حاضر که متنی آموزشی، به‌ویژه برای دانشجویان رشته، ارتباطات و روزنامه‌نگاری است؛ با دقتی در خور تحسین و بیان سلیس و روان و قابل فهم همگان، با استفاده از منابع و مآخذ معتبر و نیز با بهره‌گیری از تجارب ویژۀ خویش، تاریخچه‌ها و نیز مفاهیم متنوع ارتباطی و رسانه‌ای را در پیوند و ارتباط با روابط‌عمومی و با اشاره به اهمیت این موضوع، در هفت فصل به تفصیل بررسی و در پایان هر فصل، پرسش‌های لازم را برای اطلاع عموم و به‌ویژه دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته مطرح کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ساکو-گوهرزاد

مشخصات

موضوع
ارتباطات و روزنامه نگاری
مولف
فرهاد حسنی گوهرزاد
ناشر
ساکو
شابک
978-600-7270-27-1
تعداد صفحات
168
سال چاپ
1393
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
ارتباطات و روزنامه نگاری
مولف
فرهاد حسنی گوهرزاد
ناشر
ساکو
شابک
978-600-7270-27-1
تعداد صفحات
168
سال چاپ
1393
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط
‎ریال500,000
کتاب ارزیابی تاثیر اجتماعی راهنمای ارزیابی و مدیریت تاثیرات اجتماعی پروژه ها اثر فرانک ونکلی , آنا ماریا استیوز , ایلزه آکامپ , دانیل فرانکس ترجمه سلیمان پاک سرشت و فردین علیخواه توسط انتشارات همشهری منتشر شده است.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود