کتاب مدیریت برند به زبان ساده
در کتاب حاضر برند و برندسازی از جنبه های گوناگون بررسی شده و به این موضوع در چهارده فصل پرداخته است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کلیات برند و برندسازی؛ چرا، چگونه، چه موقع و از چه برند بسازیم؛ ساخت برند جدید یا اصلاح برند؛ برند شخصی و برند شرکت انفرادی؛ جمع آوری اطلاعات بازار و جایگاه یابی برند؛ مکتوب کردن بردن؛ نام گذاری برند؛ طراحی لوگو و شعار برند؛ معرفی برند؛ تبلیغات، پیشبرد فروش و روابط عمومی؛ بهبود تجربه برند؛ وفاداری به برند؛ ده خطای براندازی؛ و ده اصل برندسازی که همواره باید به یاد داشت از مطالب کتاب هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- بیل کیار اواله، باربارا فیندلی اسکنک
- ناشر
- دفتر پژوهشهای فرهنگی
- مترجم
- فراز صادق وزیری، الهه نادری
- شابک
- 9789643793937
- تعداد صفحات
- 224
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید